Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik gebruik af en toe XTC met een ballonnetje: maar ik krijg een enorme hoofdpijn van vanwege het vaatverwijdende (?) effect. Of van het zuurstof tekort vanwege het te lang in en uit de ballon ademen? (en dat daardoor de vaten verwijden: ik voel het vooral in mijn hoofd) Nu ben ik op zoek naar een alternatief voor lachgas, om het effect van XTC te versterken: wie heeft een idee? BVD voor jullie bijdrage!"
"Hallo allemaal, Ik ben een CHP-er. En na een remissie van 6 jaar kwam 'het beest' weer terug. Nu intussen 2 maanden in een episode. Doorgaans met 1 aanval per nacht en af en toe nog eentje wanneer ik dan opnieuw probeer te slapen. Tijd lang sumatriptan injecties gebruikt. Deze werken erg goed tegen de pijn maar je wordt na frequent gebruik er niet frisser op. Nu tevens zuurstof ter behandeling wat een stuk vriendelijker is dan sumatriptan. En zondagavond (het is nu woensdagochtend) voor het eerst 4g truffels gebruikt en ik moet zeggen....zo lang dit werkte (het was geen trip) ook geen pijn. Echter toen de truffels uitgewerkt waren en ik ongeveer een uurtje geslapen had kwam er toch weer een aanval. Gisteravond weer truffels genomen en wat denk je? vannacht geen aanval gehad! Toeval? Geen idee, maar fijn is het wel! Tevens btw ook 100 mg 5-htp genomen en 4 mg melatonine, dus wie zal het zeggen? Ik heb berichten gelezen van mensen die in remissie komen na het gebruik van truffels, paddo's (psilocybine) en LSD en 2-BROMO-LSD. Helaas kan ik maar weinig (tot helemaal niets) vinden over de doseringen daarvan. Benieuwd of iemand me daarmee kan helpen? MVG & BVD Jedeve"