Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi allemaal, ik zit al een paar dagen het internet af te sporten voor dingen die je MOET doen tijdens het space op XTC. nu vind ik alleen maar post van 2005 en 2011. misschien zijn er nieuwe leuke dingen ontdekt of nog niet gezegd? Ik ga zelf over 2 weken goed space op oranje lego mannetjes. Heb ze laten testen en heb er veel zin in! wat ik zelf altijd heel fijn vind tijdens het space is buiten lopen, roken, thee drinken, knuffelen met vrienden, op de bank goed space en naar klassieke muziek luisteren, verder de algemene dingen zoals lichtjes en harde muziek.ik heb laatst ook X en lachgas gedaan... pff hele andere wereld nog nooit zo hard gespaced. maarja iemand nog tips en tops die je moet doen tijdens een space?"
"Timmie94 zei: er zijn geen dingen die je per se moet doen tijdens een xtc trip, laat de trip zijn vrije loop en geniet van dat wat op je pad komt. Soms dan haal ik iets voor tijdens een trip omdat ik denk dat het super leuk zou zijn, en blijkt het vies tegen te vallen maar zijn de simpelste dingen wel weer leuk. wat ik overigens wel altijd doe tijdens een xtc trip is mij helemaal uitrekken en strekken voor een minuutje of 2. met mn ogen dicht, opgaan in de muziek en in je eigen lichaam. Mensen kijken me dan vaak enigzins raar aan als ik dat doe midden op de dansvloer maarja mn vrienden die zeggen al; "oh kijk hij voert weer zijn ritueel uit" of "gaat ie weer mediteren" verder vind zijn zachte dingen ook heel fijn, zoals knuffelen met mn kat als ik thuiskom en nog space Klik om te vergroten... uitrekken is inderdaad ook echt veel te chill om te doen. ik liet de afgelopen keren de avond gewoon op me afkomen en heb daar onwijs van genoten, ik dacht dat het misschien leuker zou zijn als je bepaalde dingen plannend (zoals lachgas) hoorde namelijk van andere mensen dat het eten van aarbeien en druiven HEMELS is tijdens de trip. ergens anders las ik weer iets met knetterijsjes? iemand daar ervaring mee? ben benieuwd."
"MusicIsLife zei: Misschien niet te verwachten maar bananen zijn ook echt hemels tijdens een xtc trip hoe krijg je dat in hemels naam weg! ik heb ooit geprobeerd een tosti te eten tijdens de trip. heb een uur zitten kauwen en kreeg em nog niet doorgeslikt... wat ik trouwens vergeten ben te zeggen wat je volgens mij echt een keer moet doen is: met beide handen vanaf de bovenkant van je hoofd 1 lange harde krab langzaam naar je wangen moet krabben. en dan genieten van het gevoel dat 2 min op je gezicht blijft zitten. of je handen nat maken met koud water en dan over je gezicht wrijven maar wat nog het allerchilste is, is in de badkamer gaan zitten met het licht uit dan een lava lamp in het midden zetten en (klassieke) muziek rustig op de achtergrond aanzetten. op een gegeven moment lijkt het alsof de botsingen van de "lava" precies op de maat van de muziek gaat Klik om te vergroten..."
"Mindless zei: jbanrm zei: maar wat nog het allerchilste is, is in de badkamer gaan zitten met het licht uit dan een lava lamp in het midden zetten en (klassieke) muziek rustig op de achtergrond aanzetten. Klik om te vergroten... Moet dat per se in de badkamer, of kan het ook in de bijkeuken? :P Of heeft het te maken met de akoestiek daar? Klik om te vergroten... Ja vind persoonlijk de badkamer chiller vanwege de akoestiek inderdaad. Dan galmt het geluid mooi (tenzij je een te grote badkamer heb) maar denk dat het in de bijkeuken ook prima kan. Als het licht maar uit is"
"Timmie94 zei: Je moey.ook gen tosti eten of.iets vettigs en krokant/droogs maar lekker zoete smeuige dingen Klik om te vergroten... Ik heb het beeld dat een banaan net zo moeilijk weggaat als een bruin broodje pindakaas. Het is zo papperig en droog Aardbeien gaan denk daarom beter omdat dat veel vocht bevat Maargoed ga het allemaal proberen Aardbeien druiven en bananen. Wel met een glas water bij de hand voor het geval ik het echt niet weg krijg"
"kokosmakroon900 zei: bedoel je nou vóór of tijdens het XTC gebruik? of allebei? Klik om te vergroten... Tijdens om de optimale meest zieke trip te beleven en de gaaftste dingen te doen. Maar als er dingen Zijn die je van je voren kan doen om beter te spacen dan graag Las ergens dat after e voor het space te nemen ook helpt beter te space?"
"Psychedelibee zei: Narayani zei: Het is erg leuk om dingen te delen op x. Ik heb zaterdag nog wat mensen mijn spacebril uitgeleend en kauwgompjes gegeven. Vaak krijg je er iets voor terug, een knuffel ofzo De dankbaarheid van mensen is echter al voldoende! Klik om te vergroten... Dingen delen gaat ook altijd heel natuurlijk aan de X, ik sta meestal aan de hele groep peuken uit te delen. En dan verbaasd zijn dat het pakje zo snel leeg is... Klik om te vergroten... Dingen uitdelen is ook heel chil inderdaad. Was afgelopen keer op HDE (Hard Dance Event) en er liep een meisje langs die heel waus keek, heb der toen een lollie aangeboden waarop ik een antwoord kreeg. "Zie ik er zo slecht uit dan?" Zeg ik "nee maar je kan em wel gebruiken" vervolgens een hele stevige knuffel gehad waarna ze de lollie uitpakte. De lollie op de grond gooide en het papiertje in der mond deed en zei dat ze hier superblij mee was hahahaha. Uitdelen zijn echt de mooiste dingen die er zijn tijdens X."