Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"weet je wel wanneer ik zou moeten stoppen, wil over 2-3 jaar kinderen is een jaar genoeg? thx"
"hallo ben een jongen van 28 gebruik 1gram in de week (4 jaar) nu ben ik bang dat ik geen kinderen meer kan krijgen (waarom weet ik niet),omdat ik allemaal andere verhalen hoor/lees waarschijnlijk is dit zo dat je onvruchtbaar kan worden? herstelt t zich allemaal als je gestopt bent? wanneer moet je stoppen als je met kinderen begint? wanner merk je dat je schade op hebt gelopen aan bijv hart, hersenen enz thx"
"thx zal wel effe een afspraak maken of zo is wel een beetje loeilijk, mijn vriendin weet van nix, maakt t een stuk moeilijker!!!!!!!"
"ja ik snap wat je bedoelt, maar wil eigenlijk antwoord op mijn vraag!!!! toch bedankt"
"bedankt voor alle antw mocht t zo zijn dat t afneemt, herstelt t zijn eigen dan weer? misschien een rare redenatie,,maar als ik kijk naar mensen(zoals herm brood, artiesten) die veel gebruiken gewoon gezonde kinderen op de wereld zetten, heb ik zoiets wat maak ik mijn eigen druk om ik wil zowieso stoppen optijd hoor dat is t niet, maar wil nu nog niet stoppen thx"
"heeeeeel hartelijk bedankt voor de antwoorden hier heb ikiets aan, nou ja net wat je zegt t kan voor iedereen alles uitpakken natuurlijk! ik gebruik echt maar een hele inde week en dan met beetjes, veel water en eet goed en gezond, sport enz. (geen junk dus) de kwaliteit is ook niet 100% van de coke, wel goed, maar niet dat heel mijn neus zeer doet of zo, heb verder ook geen klachten, alleen dat ik soms dingen wat sneller vergeet! heb gisteren iemand van de drugs info lijn gesproken en die zewi, dat t allemaal(sperma enzo) herstelt, hij zei dat ik minimaal 2 weken voor t maken van kinderen moet stoppen, zelf wil ik stoppen een jaar of half jaar van tevoren dus dat zal wel goed zijn dan?! trouwens onvruchtbaarheid /minder vruchtbaar kan ook andere oorzaken hebben toch? is t trouwens aan te tonen(onvruchtbaarheid/minder vruchtbaar)dat dat aan de coke ligt, volgens mij niet toch? wil trouwens ook gaan minderen naar een halve in de week! thx"
"dus als je een jaar stopt met coke, dan is dat lang genoeg?! maar is t aan tetonen dat dat door de coke komt dan??????(als t zo is) thx"
"maar zoals de arts zei is 80 dagen in principe genoeg toch kijk naar herman brood en anderen die gebruikte toch ook en zette toch ook gezonde kinderen op de wereld, dus... denk jij dat t aan te tonen is dat t door de coke komt dat je onvruchtbaar bent thx"
"nee dat klopt denk dat tallemaal wel meevalt, ik stop iig optijd hoeveel gebruik jij dan, trouwens voor vrouwen is t erger he"
"meer als een hele in de week of niet? ik namelijk 1 gram valt toch mee of niet"