Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Echt geil worden................dan staat bij mij speed op nummer 1! Mijn god, wat kan ik dan ongeremd geil zijn Wel moet de partner dan geen speed hebben gehad Dat slappe gedoe werkt niet :P De beste sex ooit was ik volop de speed mijn vriend lekker nuchter. MDMA vind ik heerlijk om te knuffelen en wordt er ook behoorlijk geil van, maar tot sex komt het niet. Krijg dat niet geregeld dan."
"fokker zei: Svali zei: Verkeerde partner lieve schat.... Klik om te vergroten... Dacht t ff lekker niet Klik om te vergroten... Idd schat je bent absoluut niet de verkeerde partner! Maar speed is gelukkig niet je ding!"
"sos en speed vergelijken........tis net als appels en peren vergelijken....... Beiden heel andere drugs. Coke is voor mij veiligere optie, omdat ik het 1: te duur vindt om regelmatig te gebruiken, 2: in mijn geval blijf ik zoeken naar een werking die ik niet ga krijgen........ In tegenstelling tot speed.......gevaarlijk voor mij"
"verschil in effect niet groot? Vindt het totaal niet met elkaar te vergelijken...............Enige vergelijking is het snuiven... En speed adviseren op basis van prijs.......daarom is het spul juist zo gevaarlijk"
"Idd kost coke aan de andere kant van de wereld geen drol :P Speed is daar weer duurder. Ik vindt zelf persoonlijk speed een veel boeiendere werking hebben, maar het is zo lekker verkankerend voor lichaam Niet dat Coke gezond is, maar iig minder chemisch. Speed is daarbij gevaarlijk juist om zijn lage prijs. Keus tussen coke en speed kan niemand je voorzeggen, moet je zelf achterkomen. De 1 houdt van coke de ander van speed Ik houd het bij af en toe coke, niet omdat ik het lekkerder vindt, maar omdat ik met speed moeilijk mijn grens kan aangeven, dus doen we het lekker niet meer"
"werking van speed vind ik super, van coke niet......... lijkt me simpel toch? Als je iets lekker vindt doe je het graag, vind je het niet helemaal geweldig kun je der goed van afblijven."
"Tufnut zei: Maar je gebruikt wel coke, dus dat is blijkbaar leuk genoeg om te doen. Is het dan niet zo dat speed voor jou te lekker is? Klik om te vergroten... Nou dit zal wel heel dom klinken, maar ik gebruik Coke alleen omdat dat hetgeen is wat een enkele keer gebruikt wordt onder vrienden. En dan heb ik liever dat dan niks. Ik weet het, klinkt heel erg dom maar heb liever iets in mijn neus dan niets op avonden dat mensen iets pakken. Voorheen nam ik dan speed en zij Coke........maar aangezien ik speed idd TE lekker vindt blijf ik daar van af Dus ik weet het: als ik slim ben laat ik de Coke ook liggen.......risico is natuurlijk dat ik dat op den duur wel lekker ga vinden Sinds ik geen speed meer heb gebruikt (juli 2010) ben ik bij zulke gelegenheden Coke gaan gebruiken (is mss pas 3 keer voorgekomen ) Liefst houd ik het ook op 1 keer per zoveel maanden een avondje XTC Maar ja dat is voor het andere topic @Kwek, denk niet dat het echt een strijd/discussie is tussen speed en coke gebruikers. Ik vind het persoonlijk gewoon 2 heel verschillende drugs en vaak ook heel ander soort gebruikers..... Velen denken dat het ene beter of slechter is dan het andere, maar het is maar net wat je zelf een prettigere werking vindt"
"Inderdaad komt er nu een mooie aantekening bij je naam die je nog wel ff meedraagt. Omdat je minderjarig bent zul je niet hoeven zitten. Hoogstens van die opvoedkundige zever.......mss niet zo'n verkeerd idee als je met 16 jaar wilt gaan dealen. Houd je gewoon met school bezig Heb je veel meer aan in je toekomst. Van de ene kant begrijp ik je ouders dat ze ingrijpen, maar of aangeven nou de oplossing is? Een flinke trap onder je reet, wat vrijheidsbeperkingen thuis, weken geen zakgeld en een flinke dosis extra opvoeding zouden wat meer nut hebben denk ik Hier leer je niet echt van en heb je een mooi stempeltje die je je meedraagt in de toekomst...."
"just luck :P"
"jup"