Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maar denk je bij legalisering dat de coffeeshops een voordeel of een nadeel hebben ?"
"eigeblijk precies hetzelfde, maar ik he natuurlijk jullie meningen nodig."
"Ik doe een schoolonderzoek voor maatschapijleer over softdrugs. Welke opvattingen hebben jullie over het gebruik van softdrugs? En wat vinden jullie van het beleid van de overheid ? Wat zijn de oorzaken van het gebruik van softrugs en hoe denk jij hoe het opgelost zou kunnen worden ? Heeft het gebruik van softdrugs ook een voordeel op jullie financiele gebied? Waarom ben je met softdrugs begonnen ?Wat waren daar de oorzaken van ? Ik heb meningen nodig, dus zeg wat je zeggen wil . Stem aub. alvast bedankt."
"en wat vind je hoe de overheid over het gebruik van softdrugs gaat, vind jij bijvoorbeeld dat de leeftijd 18 hoger moet worden, of juist misschien lager ?"
"Het kan misschien voor jou in verhouding financieel goed zijn, het is maar hoe je het bekijkt"
"Legaliseren is ook nergens voor nodig, komt er alleen maar controle van de overheid. En de 'oorzaken' van m'n gebruik zijn dat het een ontspannende en lekkere bezigheid is, en daarnaast kan iedereen het altijd nog zelf 'oplossen'. dat is een goed antwoord. dat soort antwoorden zoek ik ;P Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"Heeft bijvoorbeeld een levensbeschouwende visie door bijvoorrbeel katholiek of moslim een grote rol bij het gebruik van drugsgebruik? Of denken jullie van niet ?"
"Maar als men softdrugs helemaal zou gaan legaliseren zou je dan niet denken dat jongeren van de leeftijd 12-18 er ook aan beginnen, het is niet voor niets legaal voor mensen boven de 18. Ik denk als je het zou legaliseren dat er meer problemen zouden komen. Meer mensen beginnen er namelijk aan, en je krijgt dan ook meer protest. van mischien ouders etc ?"