Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"soldiermoney zei: Ja die combinatie is echt een aanrader als je adhd/add hebt en wilt trippen. Klik om te vergroten... heb jij add/adhd? want ik heb adhd en ik heb ritalin, maar is het wel handig voor eerste keer mushies gelijk te combineren met rita?? is het echt een aangename ervaring"
"Hallo iedereen, ik vroeg mij af voor de mensen die ritalin hebben/gebruiken/enz. of jullie wel eens het volgende wel eens hebben gedaan: 1. een blikje energy geopend en er 1a2 ritalin in gegooid en het laten bruisen zon 5/7minuten en vervolgens opgedronken?? 2.ritalin in bier gedaan en daarna gedronken? bij 1. voelde ik mij heel erg energiek en heel erg gefocust en bij 2. ging ik losser dan normaal. of jullie jullie ervaringen willen vertellen en/of nog advies willen geven voor een betere rush(MET RITALIN DAN) *als je ritalin niet medicinaal gebruikt graag even vermelden"
"maiskorrel zei: waarom zou je ritalin laten oplossen in energy drank of bier als je het ook gewoon erbij kunt slikken? Klik om te vergroten... het geeft een sterker effect dan als je het apart slikt."
"hahah lol er zijn zo te zien niet veel mensen waarmee ik deze ervaringen kan delen, jammer en voor de mensen die denken dat dit mijn manier is van uitgaan en dat ik dit DE shit vind, get a life... ik weet nu iig genoeg, thx hoe vaag je reactie ook was"