Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal Ik wil vanwege pijnbestrijding gaan blowen (heb ik nog nooit gedaan) Wat kan ik dan t beste gaan gebruiken? Bedankt"
"Is geen emotionele pijn hoor Echtpuur lichamelijk"
"Ik heb pijn in bepaalde botten"
"Bedankt allemaal tot zover Ik weet nog steeds eigenlijkniks De meningen lopen nogal uiteen Roken doe ik al dusse..... Morfine is idd geen optie Even voor de duidelijkheid ik ben geen 20 meer maar al 42 en wil dus niet zomaar gaan rommelen"