Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ben een jongen van 27 en wil graag meer hier neer zetten over me zelf Maja je weet nooit wie meekijkt nou uhh heb zat meegemaakt geen excuus om te gebruiken wel de makkelijkste weg maar goed.. veel rond gekeken eop sites enZ maar ben nu weer ong 6/7 weken weer afhankelijk van dat klote spul en wil ik snel vanaf! al 1x in kliniek afgekickt en 1 x col turkey niet erg fijn! heb baclofen kunnen regelen als moet meer en oxazepam 50 maar zit dus ook alweer aan de ox zo'n 5 weken elke dag nu is mijn vraag hoe moet ik dit gaan doen kan ik ineens stoppen met g en overstappen naar baclofen of moet je het eerst afbouwen de g en baclofen opbouwen voor mij nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden wie of kent hett? of weet wat ik niet doen slape blieft help me !"
"Dank voor jullie reacties! maar ik kan me niet op laten nemen dan ben ik 100% me baan kwijt want heb al een x in kliniek gezeten en dat heeft me baas geregeld voor me.. en dat ging toen ook dik een jaar goed en toen weer terug geval gehad van ach ja kan. wel weer een x na niet dus toen ook nog is dat me pa die tijd zelfmoord heeft proberen te plegen dus nog meer gezeik.. Toen ben ik eerlijk naar me ma gegaan en eerlijk gezegt ben weer aan die troep begonnen dus cold turkey gestopt.. Toen weer gaan werken en tien weer zulke oneerlijk situaties meegemaakt wat totaal achterbaks was maar goed.. waar Door ik nu me laatste kans te pakken heb dus hang al aan een zijde draadje! en die ox gebruike ik alleen met slape niet overdag dags heel af en toe is een kwart als in me kop op knappen staat.. maar nu kan ik dus baclofen/oxazepam of wat dan ook regelen via wat mensen heb het ook hier thuis liggen .. maar mijn vraag is wat/Hoe ik het zelf kan oplossen dit probleem want lees zoveel dat baclofen het wonder middel is. thnx voor lezen en hoop op nuttige info"
"Ja al gedaan toen die tijd dat ik cold turkey afgekickt ben ben ik dus dasrvoor naar dokter geweest en alles uitgelegd maar die zei je ben geen verslaving arts dus Door gewezen naar adres daar aan gekomen wat zegge. Ze ja je moet je maar op laten nemen.. ik zeg het hele verhaal dat dat echt niet kan.. Dus zei ik dan ga ik wel cold turkey zeggen ze suc6 ermee dat zij ik ook tegen me dokter die zei ook ja moet je dat maar proberen"
"Ja sorry ben nieuw hier en begreep het niet helemaal sorry voor het ongemak."
"Ik heb thuis genoeg baclofen liggen en oxazepam via via kunnen regelen.. maar mijn vraag is meer hoe ik het moet doen .. moet je g afbouwen met behulp van baclofen?? en is oxazepam nodig?? op Google beetje gekeken en daar stond namelijk van wel dus dat in huis gehaald."
"naja snap het niet hoor dit is tog een forum om het juist te over hebben en je ervaringen te delen ? had wel verwacht dat mensen hier wel wisten Hoe of wat.."
"Thnx voor je tijd !! uhm ik pak eigenlijk alleen voor slapen ox en slaap dan ongeveer 4 uur lang Door Onder probleem maar laatste rijd pak ik het ook als thuis kom van me werk omdat ik ook nog eens veel stress heb oo me werk en thuis situatie is ook niet goed sluit me eigen op eigenlijk op me kamer heb geen echte vrienden die me helpen me broers negeren me.. Most alles elf doen erg moeilijk!! maar pak eigenlijk nu om de 1.5 uur/2 uur een buisje van 5 ml geen top kwaliteit.. en voor slapen buisje met ox.. en baclofen heb ik geregeld van die gast waar ik voorheen altijd me g haalde.. Hij gebruikt zelf nog wel maar deal niet meer en hij zij tegen mij na dat je je laatste buisje genomen heb en de afkick verschijnselen komen neem je 3 stuks van 10 en merkt dat het weg trekt maar merkte niks daarvan en nu heeft ie ze van 25 maar nog x geprobeerdpaar dagen later 2 stuks van 25 ook geen resultaat.. al moet ik zeggen dat ik voorheen veel slechter had als ik 1.5 uur geen g op heb voelde ik het meteen nu valt op zich wel mee dus weet gewoon dat het veel erger kan en dat ik nu nog in situatie zit dat ik er met minder moeite van af kan komen maar uit wanhoop blijf ik gebruiken sorry voor lange tekst en misschien wel niet boeiend d voor de meeste maar blij dak tog ff kwijt Kon."
"ZGMovement zei: ijsman zei: Hallo ben een jongen van 27 en wil graag meer hier neer zetten over me zelf Maja je weet nooit wie meekijkt nou uhh heb zat meegemaakt geen excuus om te gebruiken wel de makkelijkste weg maar goed.. veel rond gekeken eop sites enZ maar ben nu weer ong 6/7 weken weer afhankelijk van dat klote spul en wil ik snel vanaf! al 1x in kliniek afgekickt en 1 x col turkey niet erg fijn! heb baclofen kunnen regelen als moet meer en oxazepam 50 maar zit dus ook alweer aan de ox zo'n 5 weken elke dag nu is mijn vraag hoe moet ik dit gaan doen kan ik ineens stoppen met g en overstappen naar baclofen of moet je het eerst afbouwen de g en baclofen opbouwen voor mij nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden wie of kent hett? of weet wat ik niet doen slape blieft help me ! Klik om te vergroten... Hey maatje, ik heb hier nog een uitgebreid schema liggen om door middel van baclofen af te kicken, phenibut kent zn trucjes ook, ik kom hier zo op terug oke. Wat is de status nu? Het is jammer dat je nu ook al 5 weken aan de Ox zit, dit kunnen we even negeren (gaba-a) en wordt een hulpmiddel maar tegelijk een probleem voor later. Hoeveel per dag pak je dit? ik neem aan alleen met slapen of ook de hele dag. ( om de 8 u? ) Klik om te vergroten... waar kan ik die schema vinden? of kun jij mij vertellen hoe en wat? thnx"
"Heb nog niks binnen."
"dat heb ik al een x gedaan en nu weer aan de g begonnen waarom week niet het over kwam me weer. Maar op Internet beetje zitte kijken en blacofen moet goed helpen?? weet alleen niet hoe en wat precies"