Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haai, Heb zo als ik een joint rook voor ik ga slapen, dat ik misselijk ben snacht's en als ik opsta, Een uur na het opstaan ongeveer, is het over. Het is redelijk irrant, zo wordt ik dikweils wakker omdat ik zo misselijk ben. Het vreemde is dat ik dit niet heb als ik bijvoorbeeld om 2uur smiddags een joint rook, dan ben ik de heele dag niet misselijk hoeveel ik rook. Maar vanaf ik één rook voor het slapen wordt ik dan plots misselijk snacht's en als ik opsta Iemand een idee hoe het komt en wat ik eraan kan doen? thnx"
"hallo heb deze week maar rare dingen meegemaakt op speed, Woensdagochtend zat er paar gr in mn brievenbus die ik had besteld, Het was rond 11:30 dat ik eerst een lijntje deed van iets van de lengte van mn id kaart; normaal neem ik alleen maar savonds maar kdacht ja waarom nie voor 1 keer, eerste 2 uur voelde ik me goed, net zoals het bij speed zou moeten zijn, maar dan kwam ik er paranoia en klein beetje associaal van tegen savonds rond 11uur hadden ik en wat vrienden elk ongeveer 4 a 5 van die lijntjes gedaan, laatste was rond 10 uur, en sindsdien zijn we echt niet normaal beginnen trippen erop, zowizo niet kunnen slapen en de dag erna was ik ng aan het trippen maar minder extreem, ma echt wel compleet fucked up zijn, afgelopen dagen heb ik echt het kutste gevoel dat ik ooit heb gehad, ik begrijp het gewoon niet, normaal heb ik zoiets nooit bij speed, tot 2 dagen erna, voelde ik me echt ontzetten duizelig, als ik neerzat en ik wou recht staan, begin ik heel te draaien en te panikeren, soms zijn sommige voorwerpen aan het veranderen van vorm als ik erna staar, kdacht eventjes dat ik gek was. Het is nu 3de dag en ik ben nog niet helemaal juist in mn hoofd, iemand een idee wat de reden hiervoor is, in het begin voelt het echt aan als een zware speed, maar vanaf dat trippen enzo vraag ik me af of er andere stoffen fzo zou inzitten"
"Ik heb zojuist een gram ketamine kunnen kopen (S) Leesde in het handboek dat je voor nasaal eerst moet uitkoken ofzo? Heb het in poedervorm gekregen, kan je deze dan gewoon direct gebruiken, en heb je van ket een kater achteraf? thnx"
"Heb ik gemerkt , deed eerst een mini klein beetje, voelde het wel beetje nie veel, heb dan ietsje meer gedaan en het sloeg in als een bom, de tijd gaat niet normaal snel voorbij"
"heb een vraagje, kga naar nye bass events in antwerpen maar ik zal niets mee nemen, hoe doen jullie het om op een feestje zelf een dealer te vinden, je kan moeilijk teegn iedere persoon die je tegenkomt vragen, he verkoop jij iets?! thnx"
"zijn er eigenlijk testcentra's in belgie? heb gezocht op google maar niets te vinden"