Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik bedoel, ik hoor hier mensen op het forum zeggen dat het zoveel beter is enz .. ik vraag me gwn af wat er dan zoveel beter aan is qua effect.."
"hmm dit lijkt me over het algemeen veel beter als speed dan , geen kater, minder chaos enz alleen jammer dat ik het hier in belgië niet zo makkelijk vind .. is het qua prijs ook verschilend ?"
"Is het normaal dat ik als ik bv uitga en aan de pep zit ik om het half uur naar een nieuwe lijn snak ? ik zou denken dat het aan de speed moet liggen maar normaal moet die wel ok zijn , hij ruikt heel smerig enz en ik ben er ook heel actief van maar na een half uur mindert dit en krijg ik weer zin in 1ntje .. ik ben nog wel wakker enz en zou nog wel een uurtje of 2 zonder nieuwe kunnen maar ik dacht toch dat je als je normaal speed gebruikt je zeker 3 a 4 uur zoet moet zijn of niet ?"
"ja inderdaad maar by coke snakte ik wel harder naar een nieuwe lijn, ik het ze niet echt nodig maar ik ben gewoon niet meer zo super euforisch en actief , ik zou wel de nacht door kunnen komen denk ik maar niet meer de hele tijd dansen enz wel jammer misschien ligt het dan toch aan de kwaliteit.."
"Wat is nu eigelijk het verschil tussen dextro en speed ? wat is er beter slechter ? ikzelf heb alleen nog maar speed gedaan.."
"wat vinden jullie er zo leuk aan ?"
"waarom ?"
"ja ik ken de regels hoor , niet naar drugs vragen enz maar zo bedoel ik het ook niet , ik bedoel eerder misschien een bepaalde stad of feest waar je het gemakkelijker vind .."
"een vrindin van mij zou graag nog eens mdma willen nemen , is dit gevaarlijk om mdma en efexor te combineren? Ik had gelezen van wel maar ze wil dit per se doen kan dit serieuze gevolgens hebben ?"