Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sarcasm zei: Tripper zei: sarcasm zei: Mijn fetish is pijn... (geen oor, kies of hoofdpijn) Klik om te vergroten... Pijn heb ik nooit begrepen.. Klik om te vergroten... Ik kan het niet uitleggen, ik wordt er gewoon erg opgewonden van... Had ik al van kleins af aan, vond mijn moeder nooit leuk als ze me een mep gaf en ik ging niet huilen. Het staat zelfs in mijn medische dossier dat ik een erg hoge pijngrens heb, dus als ik naar de dokter toe ga en ik zeg dat ik pijn heb dan mag ik meteen door het ziekenhuis voor een totale check-up. Schelden vind ik ook geweldig, dus de beste vrijpartijen klinken voor de buren als slaande ruzie. daarom moet je het niet te hard doen anders staat de politie voor de deur... Klik om te vergroten... In de film "Flesh & Blood" die gaat over Body Modification en Body Suspension, kreeg een vrouw een keer een orgasme terwijl ze aan vleeshaken in de lucht hing. Iets voor jou? OT: Facials ."
"Exceptional Insight zei: Tactische eerste post ook! Mooie binnenkomer! Klik om te vergroten... Dankuwel. Men moet ergens beginnen heh?"
"Op een ander forum kwam ik een lid tegen die hier een vraag wilde stellen, maar ze kwam erachter dat ze niet kon registreren. Dit is haar vraag: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- hoihoi, aangezien ik op t drugsforum nergens een aanmeldknop kan vinden, probeer ik het maar hier ik wil binnenkort een paddogroeisetje bestellen. Op 1 site zie ik staan dat zew een warmtematje eronder aanraden, op veel andere sites zie ik niks staan over een dergelijk matje. ik vroeg me af of hier mensen zijn met ervaring hiermee, die mij wat advies kunnen geven.. alvast bedankt! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hopelijk kunnen jullie haar verder helpen. Groet, iDex"
"Oké. Ze zegt dat ze in het weekend vaak weg is. Ze woont in een studentenhuis dus ze heeft geen controle over de thermostaat. Is het in zo'n geval wel aan te raden?"
"Aalpoepert zei: Is het forum nog steeds gesloten? Mensen voor dit soort dingen is dit forum! Gooi het open! Klik om te vergroten... Ja, registreren is niet mogelijk idd. :P"