Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey hallo daar iedereen, ben nieuw hier.. Ik heb een heel dringende vraag over een XTC bijwerking. Ik ben een erg ervaren gebruiker (al sinds 1994). Ook natuurlijk wel eens een aantal jaren gestopt enzo. Nu gebruik ik ongeveer een keer in de maand max 2/ 2 en half pilletje. De laatste jaren heb ik las van een vreemde en angstige bijwerking. Nl de eerste 2 dg na gebruik, 's nachts als ik wil gaan slapen, gebeurt het volgende; Als ik lig en mijn ogen dicht doe, begint mijn hart ineens sneller te kloppen, ik voel ook echt mijn slagaders heftiger te keer gaan . Verder kan ik mezelf niet meer bewegen, dit is zeer vreemd, ik ben volledig bij kennis maar kan me ff niet bewegen. Als ik vervolgens mijn spieren span, en mezelf concentreer, dan vervalt dit en kan ik mezelf weer bewegen. Dit vreemde rituuel herhaalt zich een aantal keer totdat ik in slaap val. Het gebeurt dus pas als ik probeer te slapen en niet over dag of als ik recht in bed zit. Ik weet ook zeker dat het door de xtc of de vermoeidheid daarna komt. Ik vermoed dat mijn lichaam moet normaliseren maar de xtc nog voor een te hoge bloeddruk zorgt. Dit ontwenningsverschijnsel is heftiger naarmate ik meer gebruik. En vooral na het gebruik van meer dan 1 x per weekend. Ik zou heel graag weten wat er eigenlijk gebeurt en in hoeverren het gevaarlijk is ( mbt een hartaanval of zoiets/ eppileptiche aanval) Hoor graag jullie ervaringen, alvast bedankt voor jullie reacties ! Rock on duders, space them!"
"das inderdaad het beste, Ik merk wel dat als ik maar een halfje pak en alleen maar water drink, het niet of nauwelijks gebeurt. (ik kan alleen zo moeilijk rustig aan doen) . Ik ben alleen zo benieuwd wat er nu eigenlijk precies gebeurt, Heb wel eens van iemand gehoord die het hetzelfde mee heeft gemaakt. Op internet kan ik niets vinden over dit ontwenningsverschijnsel, tog maar een keer een drugsexpert of verslavingsarts raadplegen.."
"Psycho_Chrono zei: Het probleem dat jij hier beschrijft is precies hetzelfde wat ik ook gehad heb ! Ik had dit ook van speed gebruik, zie topic voor meer info http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=6353 Klik om te vergroten... Ja idd zeg, heb je topic gelezen. Is denk het precies hetzelfde. Heb de vraag doorgemaild naar drugsinfo.nl, hopelijk hebben ze ook een echte verklaring voor dit gedoe, Hopleijk is het in ieder geval niet te gevaarlijk.. Ik denk bv dat wat GHB goed kan zijn de dag erna, gewoon om maar weer normall slaapritme aan te houden en goed uit te rusten. Tevens verl;aagt GHB de bloeddruk, dus slaan hopelijk die aders niet zo op hol.. groete !"