Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hi allemaal, ik gebruik al 12 jaar ghb en de laatste jaren VEEL ik doe het in combinatie met coke vanaf het moment dat ik opsta todat ik slapen en niet een lullig beetjehoor 5 ml om de 1.5 uur (merk al snel wanneer het tijd is zweten hartkloppingen geaggiteert) ben al 2x bij de jellinek geweest maar laten we zeggen dat dat 'systeem' niet werkt voor mij. ik ben daarbij ook nog eens een groot fan van temazepam/diazepam. eerlijk waar hoe ik dit al zolang vol heb kunnen houde is me een raadsel,de lol is er zwaar af,maar goed ik heb godzijdank a.s woensdag het laatste deel voor intake castle craig en vestig al mijn hoop op een genezing en hervinden van mezelf (geen idee wie dat is..) waarom ik reageer is het volgende: het enige middel wat de ergste afkickverschijnselen doet afnemen is clonazepam 0,5 mg RIVOTRIL als je het je huisarst alles eerlijk verteld zal hij dit voorschrijven. De rede waarom het niet leidde tot een halt bij mij is omdat ik verslaafd ben aan het verslaafd zijn. Kutje hier gebruikte het als ik geen g meer had en moest wachten op nieuwe. Ik ben dit keer echt gemotiveert om te genezen ik wens iedereen veel succes!"