Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor jullie reacties! @Svali Van de pillen die ik de laatste keer had genomen, weet ik niet hoe sterk ze waren. Ik krijg ze via iemand die ze wel altijd wegbrengt om ze te laten testen. De vorige zaten rond de 90 mg. Zondag ben ik begonnen met een halve en heb ik ong. anderhalf uur nadat hij begon te werken nog een kwart gehad (en heel veel red bull). @DDeeJay Wat doe je dan op het moment dat het je overkomt?. Ik denk eigenlijk niet dat ik meer neem dan dat ik aan kan.. eerder te weinig lijkt me. Op de momenten dat ik me zo moe voel dan gaan mensen vaak tegen me praten, omdat ik er zo belabberd uit zie. Heb nu meerdere keren het advies gekregen om bij te nemen. Dat heb ik nooit gedaan, omdat ik bang was dat ik me nog slechter zou gaan voelen. Zou jij bijslikken als je niet lekker gaat en je denkt dat je te weinig hebt gehad? @Tufnut Afgelopen jaar iets van 12 keer gebruikt. Ik probeer vaak wel dat er 6-8 weken tussen zitten, maar soms komt dat wat anders uit door de feesten en festivals waar ik graag een pilletje wil. De keer voor zondag was 9 weken geleden. Ik was lichamelijk niet super fit en redelijk verkouden, maar daardoor had ik de dagen daarvoor wel ontzettend rustig aangedaan en had ik veel groente en fruit en vitaminepillen gegeten. Op de dag zelf had ik een high tea gehad rond 5/6 uur en natuurlijk veel te veel gegeten. Rond 22:30 had ik nog twee boterhammen met kaas gehad."
"In totaal heb ik nu ongeveer zo'n 14 keer xtc gebruikt in mijn leven. Dat is altijd een fijne ervaring geweest, op de laatste drie keer na. Deze keren werd ik zo ongelovelijk moe dat ik vrij weinig van de feestjes waar ik was heb mee gekregen. De één na laatste keer heb ik echt op de dansvloer liggen slapen. Vannacht was het weer raak. Ik voelde dat de pil begon te werken en ben gaan dansen. Na 5 minuten trok ik het niet meer en ben ik gaan zitten. Ik werd constant door degene naast me wakker gepord, omdat ik mijn ogen steeds dicht wilde doen. Zo is het de hele nacht/ ochtend doorgegaan. Zocht steeds een plekje op waar ik rustig kon gaan zitten om met mijn ogen dicht van de muziek te genieten. Op dat moment voel ik me best prima. Al lijkt dat waarschijnlijk niet zo, omdat ik constant lastig gevallen word met de vraag of het wel goed gaat en of ik wat te drinken wil. Waar kan het aan liggen dat ik er zo op reageer? Wat kan ik doen om me weer fitter te voelen? (ik wil geen andere drugs erbij gebruiken). Heb ik dan teveel geslikt of moet ik juist bijslikken?. Ligt het aan de pillen? Het waren overigens niet telkens dezelfde pillen.."