Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik regelmatig lisdexamfetamine, maar de afgelopen week heb ik het niet gebruikt. Ik heb een lichte tolerantie. 23 jaar 183cm/80kg 11:30 - 60 mg oraal 12:40 - Ik voel een lichte motivatieboost. Ik ruimde mijn kamer op en nam een douche. 13:30- de stimulerende effecten beginnen duidelijk. Het voelt goed om naar muziek te luisteren en ik heb meer zin om dan normaal gesproken tijd aan de telefoon te besteden. Ik voel geen energie in mijn lichaam. meer een mentale stimulans. 14:00 uur: een duidelijke toename van euforie. steeds minder consistent dan amfetamine. Ik heb zin om te kletsen en naar muziek te luisteren, maar mijn sociale vaardigheden zijn wat minder. Soms raak ik in de war als ik met mijn zus praat. 15:30 - Ik voel me nog steeds goed, maar ik ben niet sociaal. Ik vind het prettig om in mijn kamer naar muziek te luisteren. 16:00 40mg oraal - 20mg snuiven- Ik weet dat het snuiven van (lis)dexamfetamine niet werkt, maar ik vind het wel leuk. Ik begin te zweten zodra ik het snuif. waarschijnlijk placebo-effect. 17:00 - Ik heb het gevoel dat mijn tweede dosis werkt. Ik voel mij wat euforischer en wat verwarder. Met deze dosis is sociaal contact of uitgaan niet mogelijk. Mijn stimulerende effecten zijn niet langer zuiver en het is duidelijk merkbaar dat ik iets externs gebruik. Binnenkort vieren we de verjaardag van de dochter van mijn zus en Ik weet niet hoe het zal voelen om te socializen, maar ik ben nieuwsgierig. 18:00- Ik voel me goed als we kletsen, maar ik voel me ook angstig. Ik voel me prima tijdens de viering, maar iedere 5 minuten ga ik naar een andere kamer en wil ik even alleen zijn. Ik rook op dat moment een e-sigaret. (2% nicotine) 18:20- Ik besef nu pas dat het zijn volle effect begint te hebben. Ik voelde mij extreem high en intens euforisch. De effecten ervan lijken veel op die van amfetamine. zowel mijn lichaam als mijn geest worden gestimuleerd. niet zo snel als een straalvliegtuig. maar bijna net zo snel als een normaal vliegtuig 19:10- 60mg oraal en een sterke koffie. Het gaat best goed. De verjaardagstaart is aangesneden en ik voel me meer op mijn gemak. Ik ben blij dat ik met niemand hoef te praten. Ik heb een grote wens om iets te lezen en te schrijven op het forum. Als ik ergens mee bezig ben, branden mijn ogen een beetje en mijn kaakspieren voelen strak aan. Koffie versterkte de samentrekking een beetje en verhoogde mijn lichaamstemperatuur een beetje. voor de rest zijn er geen slechte effecten. 20:30- Ik luister naar muziek met een koptelefoon op en het voelt alsof ik een uur lang aan mijn telefoonscherm gekluisterd zit. Ik concentreer me alleen op het scherm en speel voortdurend met het muziekvolume. stom maar leuk. Ja, een klassiek stimulerend effect Van de laatste dosis merkte ik niet zoveel. Ik voel me nog steeds goed, maar ik denk dat ik een tolerantie heb ontwikkeld voor de laatste dosis en dat ik de maximale dosis heb bereikt. Ik heb net pizza gegeten. Misschien is dat de reden dat het langzamer zal gaan. Laten we het afwachten Ik zal het triprapport elk uur bijwerken."
"goede morgen vrienden Ik heb gisteravond een kleine hoeveelheid van 2 fdck gebruikt. Heel klein op het puntje van de sigaret, ik heb hem in totaal 2 keer gebruikt. Ik denk dat ik de laatste sigaret rond drie uur heb gemaakt. Ik dacht eraan om om 5 uur te gaan slapen maar ik had het druk met andere dingen en mijn cursus begint al snel. Ik ben in orde, behalve slapeloosheid en ik kan naar de cursus gaan. maar dan moet ik de hele dag in een cafetaria werken. Ik heb methylfenidaatcapsules met verlengde afgifte thuis. Ik gebruik ze niet meer. Ik ben van plan eraan te snuffelen om een idee te krijgen van mezelf op het werk. Ik zal de capsules openen en de kleine balletjes erin verpletteren en een kleine hoeveelheid gebruiken. omdat ik slechte effecten had toen ik het als capsule innam zonder eraan te wennen. vind je dit een slecht idee? 2 f verliest zijn effect. Zou het nog steeds een probleem kunnen zijn? Ik heb niet eens een half uur geslapen en ik denk dat ik zonder ondersteuning pas om 22.00 uur kan werken. bedankt !"
"FredKroket zei: Drugskaters opvangen met meer drugs om te werken is altijd een slecht idee. Ziek melden of op de blaren zitten en karakter tonen. Klik om te vergroten... Ja. dat is waar, maar ik heb helemaal niet geslapen. Zelfs 1 uur slaap na een middel bespaart al veel. maar om 18.00 uur ga ik instorten en het zal van buitenaf duidelijk zijn dat er iets mis is. Dit is niet wat gewenst is. maakt een klein streepje alleen voor de laatste uren me slecht? Of zal het mij helpen? Ik wilde dit eigenlijk vragen."
"ljuv zei: Ik denk dat het weinig voor je zal doen. Zeker gezien je ze ooit op recept hebt gekregen lees ik tussen de lijnen door? Als dit niet zo is kun je er best een amphetamine achtig effect van krijgen maar meh. Methyl snuiven is iig echt niet lekker haha, heeft best wat gezondheidsrisico's. Vooral je neusje zal niet blij zijn, ook door alle bindingsmiddelenzooi er in. Bovendien zal het je slaap nog meer fucken. Ik zou hem ook uitzitten, en/of je ziekmelden. Klik om te vergroten... bedankt. Ik deed wat je zei en nam verlof tot 5 uur. Ik zal proberen te slapen gedurende deze tijd. Ik moet zeker gaan vanavond. Als ik kan slapen, is er geen probleem. nogmaals bedankt iedereen"
"ljuv zei: Oja - en als je wakker bent wil ik hier wel meer over lezen. Roken is vgm een erg ongebruikelijke ROA bij ketaminen... Hoe doe je dit en hoezo doe je dit liever dan snuiven of bommen? Klik om te vergroten... geen goede methode. maar ik denk dat het het beste is met aluminiumfolie. laag vuur (meth-vuur) werkt voor mij. het op het uiteinde van een sigaret steken (dat deed ik gisteren) is echt een verspilling. maar het effect begint onmiddellijk en houdt minder lang aan. een klein effect maar dat wilde ik gisteren ook. Ik koos het omdat het kort was, maar ik kon nog steeds niet slapen :/ en na een paar punten voel je niets. (geruchten over fluor en vuur zijn al bekend) Ik raad niet veel aan. maar ik las op het forum dat ROA beter werkt met echte ketamine. Ik heb geen ervaring met normale keta."
"@LucidLucy @ljuv @Dirkjan ja, ik deed het omdat ik wist dat er minder impact zou zijn. Eigenlijk was het omdat ik geen wiet meer had en te lui was om naar buiten te gaan. Dus ik dacht dat iets minder dan een sigarettentip goed zou kunnen zijn. En de korte tijd was een voordeel. Ik sliep helemaal niet tijdens het effect op de slaap. Ik slaap meestal een beetje nadat het effect is uitgewerkt. Zoals ik al zei, ik kon deze keer niet slapen omdat ik aan het letten was op de telefoon enz. Hartelijk dank voor uw advies. Ik ben blij dat ik vandaag niet gewaarschuwd was, want de emotionele leegte bovenop de huidige vermoeidheid zou triest zijn. Op het werk was er geen probleem. behalve de vermoeidheid in mijn ogen :/ Trouwens: toen ik 2f voor het eerst gebruikte, voelde ik me de volgende dag bijna geen vermoeidheid. maar deze keer en de vorige keer (nadat ik in slaap was gevallen) voelde ik me de volgende dag depressief en had ik moeite om mijn werk te doen. Er zit 3 maanden tussen, er is geen tolerantie. Ik heb in totaal 6-7 keer geprobeerd en nooit een gat geboord. dus ik ben geen expert."
"Flippo zei: Hoi, Ter info: dit is mijn eerste review op dit forum dus indien er info niet bijstaat die van belang is, laat weten. Eergisteren was m'n grammetje NEP aangekomen en heb dit gisteren getest. Ik zou deze ervaring graag met jullie delen omdat er nog maar weinig over te vinden is. Product: NEP - kristalpoeder (geen vlokken) Tijdspanne; 15u tot 24u. Setting; thuis, alleen, rustige sfeer. Hoeveelheid: 650mg Om te beginnen heb ik 100mg afgewogen en verdeeld in 2lijntjes. Eerste lijntje op en voelde vrij snel de euforie en deed me onmiddellijk denken aan coke maar dan net dat ietsje anders. Voor mij zelfs beter. Pikte wat in de neus maar niet hard. Tip; snuif niet door maar doe rustig. Ik kreeg er een aangenaam, chill en je wordt er heel geil van (recht krijg je hem wel nimmeer). Half uurtje later tweede lijntje en zo door met lijntjes van +-50mg tot 12u. Soms zat er een uurtje tussen, soms onderhalf uur. Craving is aanwezig maar doenbaar waardoor je niet steeds het gevoel hebt om bij te tanken. Maar er zit het addertje van nep.. na x aantal lijnen krijg je gewoon niet meer het gevoel dat je in het begin had en worden de lijnen iets groter maar gevoel van begin blijft uit..op die manier overdoseer je makkelijk maar je bereikt er weinig mee. Na een benzo te nemen bed in en geen oog dicht gedaan van heel de nacht. Dan maar om 8u opgestaan. Iets moe maar met een helder hoofd. Bij het opstaan kon ik amper m'n evenwicht houden, heeft nog geduurd tot smiddags. Praten ging ook traag dus achteraf bekeken was 650mg iets te veel of het was de benzo.(had nog nooit een genomen). Hoofd helder maar lichaam wou niet mee. Naar mijn mening een leuke RC voor een rustige avond met vrienden of alleen MITS de juiste hoeveelheid 😏 Ik ga het zeker nog eens doen maar niet voor direct. Klik om te vergroten... 650mg NEP??? Ik heb de rest niet gelezen, maar ik weet zeker dat het niet goed ging :/"
"Goedeavond allemaal, als de producten die ik heb besteld vertraging oplopen, koop ik soms dingen van de straat onder de naam 3mmc. Ik denk dat het echt af en toe overkomt. Maar wat er ook gebeurt, iets van de straat kopen is een hellend vlak. Een poeder kopen dat wordt verkocht onder de naam 3mmc... het is een echte gok…"
"Speed: Geschikt voor feestjes/sociale activiteiten in hoge dosering. In lage doseringen is het ook een goede hulp bij huishoudelijk werk en studeren. stabiel en langdurig effect. 4MMC: niet geschikt voor functioneel gebruik. Ideaal voor feesten en entertainment. mdma-achtig effect. Met een goede dosis kun je zo snel gaan als een raket. 3MMC: Relatief vergelijkbaar met 4mmc. maar relatief meer energie, minder euforie. In dit opzicht lijkt het iets meer op amfetamine."
"Snuffelaar zei: Pas wel op met het combineren van meth & Elvanse (+ nog eens caffeine!). Beiden zijn stevig op het hart zoals je zelf gemerkt hebt. Als je echt meth wil gebruiken skip je beter je medicatie. Klik om te vergroten... Zeker. Ik heb er nu nog steeds last van. samen met verwarring en malaise. Het zou geweldig zijn als ik dat kristal octend gewoon weg kon gooien. Sinds ik het snuive, lig ik in bed en probeer ik mezelf voortdurend te kalmeren. Ik had het onderschat, want het was een klein stukje kristal. Zodra iemand zich weer goed voelt, begint hij of zij drugs weer als onschuldig te beschouwen. Bij meth is dit veel waarschijnlijker. Echte duivel"