Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Ik ben al poosje geintreseerd naar hero. heb er nog geen ervaring mee. Vraag me dan ook af of je dit 1x kunt doen om het te ervaren. Heeft iemand daar ervaring mee"
"Hallo Nee nog niet eerder verslaafd geweest.Maar was nieuwsgierig er naar, maar vrees dat 1 keer al fout kan gaan"
"Manu76 zei: Waarom ben je daar nieuwsgierig naar? Geen zin in Crack Cocaïne, Fentanyl of cristal meth? Maar volgens mij, als je niet in een zeer rottige levenssituatie zit, of last hebt van andere verslavingen of immense pijn, dan is 1x heroïne niet zo extreem gevaarlijk zou ik zeggen. Klik om te vergroten... Hallo Heb ook met deze nog geen ervaring.Heb op zich geen rot situatie alleen ptss.en ass En las hier verhalen, dat heeft getriggerd om het te proberen.Wou 1x en niet weer. Was benieuwd hoe het voelde en wat er door je heen gaat."
"Klopt kan me hier in vinden. Dank voor de tips , laat dan toch liever links liggen. Wsnt wie weet doe ik 1x en voelt fijn.Dan zou de kans groter zijn dat het erger word. Ook kreeg ik tip , dat je misschien ma 1x niks verneemt waardoor je nog keer doet totdat je die rush krijgt. Ga voor mijn ptss wel naar een behandelaar, wellicht helpt me dat ook."