Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo beste forumbezoekers, Merkt er ng iemand het "te hevig"-effect van de pep wat tegenwoordig verkocht word t.o.v vroeger? Vroeger kon ge van een lijntje van 5 a 8 cm een hele nacht zalig door. Nu heeft een lijntje van die groote maar 2 a 3 uur en moet ik vaak meer pakken om goed te gaan vn de spa. Vroeger: 1gr. :1 nacht: smorgens ng lekker strak staan Nu: 1gr:1 nacht: smorgens "te hevig", 101 dingen tegelijk willen doen en ng nx gedaan krijgen, en qwa denken richting shizofreen gaan Is er ng iemand die dit zo ervaard? Of ligt het gwn aan mij? Eneum: Kan iemand me vertellen wat spa afbreekt of hoe je het wakkerblijven kan stopzetten en offline gaan in je bed? Alvast bedankt voor de uitleg... Grtz THINK BEFORE YOU TAKE"