Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, De afgelopen 2 maanden heb ik XTC eigenlijk misbruikt, elke zaterdag avond / nacht een hardstyle/hardcore feest. Op zulke feesten gingen er wel maximaal 2 pillen in van rond de 220mg, wel elke keer met halfjes en geen alcohol. Maar nu merk ik dat ik de laatste 2/3 weken in het dagelijkse leven aantal keer op een dag een schok door mijn hoofd gaat, heb ook vaker last van hoofdpijn. en ook bij het opstaan dat het helemaal zwart voor mijn ogen word. weet niet of dat komt door hoogstwaarschijnlijk een lage bloeddruk of door de xtc. Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? en is het ook schadelijk op bijvoorbeeld, pep 4fmp of 3mmc te gaan gebruiken ipv xtc? Of gewoon helemaal niks? Ik baal hier zelf ook van en schaam dat ik mij zo heb gedragen, had veel leuker kunnen worden.. graag hoor ik wat meer info hierover! Greeetzz,"