Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na een lange tijd nagedacht te hebben, wil ik dit toch plaatsen. Waarschijnlijk om het van me af te schrijven. Het gaat over 1p-lsd, een blotter van 150 mg. Setting was chill. Een paar maanden geleden had ik besloten om een blotter van 150 mg 1p-lsd te nemen. De blotter moest ik zelf losmaken van de andere blotters. Ze zaten namelijk met 4 bij elkaar. Ik was alleen thuis met mijn hond. Ik had lekker een muziekje opgezet en was van plan om een paar films te kijken op mijn vrije dag. Ik had nog geen ervaring met 1p-lsd. Omdat dit al een paar maanden geleden was gebeurd, weet ik niet veel meer helaas. Wel weet ik nog dat ik Game Over Man aan het kijken was op Netflix. (aanrader) Op dat moment was er plots een bestelbusje van de post. Mijn hond sloeg natuurlijk aan en het was een en al chaos. Ik wist totaal niet wat ik moest doen. Normaal gezien ga je natuurlijk gewoon dat pakketje halen, zeg je even fijne dag, en ga je weer verder. Maar op dat moment dus niet. Terwijl mijn hond al gestopt was met blaffen was ik aan het ijsberen, en toen ging het eigenlijk helemaal fout. Ik dacht namelijk dat ik als enige thuis het huis moest verdedigen! Ik zat letterlijk te denken om die bezorger wat aan te doen. Terwijl ik totaal niet agressief ben. Nu weet ik niet of dit een psychose genoemd word maar voor mij was dit geen fijne ervaring. Ik dacht na als een kleuter in een volwassen lichaam. Zo voelde het. Gelukkig had ik op dat moment valeriaan tabletten, waarvan ik er 2 heb genomen. Ik kon mezelf nog net bedwingen om op mijn kamer te blijven en de postbezorger ging na een paar minuten weg. De valeriaan tabletten namen de stress gelukkig weg. Daarna heb ik nog 3 of 4 uur zitten piekeren over dat moment. Met deze post wil ik dus laten weten dat 150 mg (of miss meer -blotters!) niet niks is."
"transient zei: zou je het nog een keer doen, en zo ja welke dosis? zelf begin ik het liefst met een lage dosis en neem ik langzaam meer vlak nadat het inwerkt. zo wen je langzaam aan de stof, wat het percies met je doet en hoe je er van gaat voelen enz. zo kan je stoppen met bijnemen als je heb berijkt wat je wil. en zo kan je er er voor zorgen dat je niet meteen veel te hard gaat Klik om te vergroten... Ik zou het best nog eens willen nemen. Alleen dan een lagere dosis . Omdat ik blotters heb denk ik dat ik de helft neem van een zegel van 150 mg, dus rond de 75 mg. Het is inderdaad stom van me geweest om meteen zon hoge dosis te pakken zonder het ooit geprobeerd te hebben."
"Rivalrie zei: Geweld willen gebruiken tijdens een LSD trip heb ik niet eerder gelezen volgens mij. Waarom wilde je de bezorger wat aandoen? Klik om te vergroten... Waarschijnlijk doordat de 1p-lsd je emoties enorm vergroten. Ik zou onder invloed liever geen pakketje willen aannemen van iemand. En door die gedachte raakte ik in paniek ofzo. Die keer had ik mezelf nog in controle om in mijn kamer te blijven. Maar dit deed ik wel met de gedachte om die bezorger wat aan te doen helaas. Nu ik hier op terugkijk was de gedachte om die bezorger wat aan te doen gewoon enorm eng."