Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niet je broodje in de grond natuurlijk, maar als je ff bij de bakker langsgaat kan je het misschien nog onderscheppen voordat het waardevolle in de oven vernietigd word ..."
"hebogirl zei: Dat spul zal wel gebrand worden voordat het bij de bakker wordt aangeleverd denk ik? Weet wel dat als je heel veel van dat "poppy seed"/maanzaad eet, je niet door een drugstest komt (misschien dat je er dus ook iets van merkt als je grote hoeveelheden eet?) Klik om te vergroten... Ja hoor... staan genoeg filmpjes van mensen die poppy seed thee zetten op youtube.. maar of dat nou zo opschiet... En nee, het zaad wordt echt niet gebrand aangeleverd, in heel veel gevallen niet...."
"Bij de c1000 heb ik deze ook niet gevonden, maar ze hadden ze bij mij wel bij de boerenbond.... Ik zal ff foto posten: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Zoals gezegd, als je ze niet kan vinden.. ze liggen in de smartshop... had je een link doorgestuurd van azarius bijvoorbeeld... Ga zo weer naar buiten, mijn tuin "lente" klaar maken ... Een hoop werk in elk geval, alle bladeren verwijderen en dergelijke. Ben nog aan het zoeken naar de beste licht lokatie maar komt wel goed...."
"een half voetbalveld... wow ... Ik heb net de ruimte om er een stuk of 40/50 neer te zetten... paar vierkante meter, maar voor mijn bedoeling meer dan genoeg.. Moet alleen al het wintergroen uit de grond halen... de klimop die er ligt... echt irri ... heb nou al genoeg tuinafval liggen om voor 6 weken mijn bio bak te vullen ..."
"Als ik jou was zou ik ook eens een keer goed in de buurt kijken. Als je een beetje om je heen kijkt kom je vast wel een veldje hier en daar tegen. Papaver somniferum is net als een klaproos een soort onkruid wat je heel moeilijk weg krijgt."
"lysergine25 zei: die zaadjes zijn zo klein een kg is echt bullshit ...... das om brood mee tebakken vrees ik ... Klik om te vergroten... guerilla veldje aanleggen? Kilo is idd overdreven, de verpakking in de foto is 1.75 gram.. zijn enkele 100den zaden."
"Hoi, Ben al een flink aantal jaren niet meer met wiet kweken bezig geweest, maar het begint nu toch weer te kriebelen. Ik wilde eigenlijk een klein growtentje van 60x60 aanschaffen. Vrij klein dus. Wat zijn dan mijn opties voor lampen. Moet ik nog steeds minimaal een 400 watter natrium hebben, of zijn er inmiddels goede alternatieven voor een dergelijke oppervlakte? Ik hoor het wel... bedankt !! mvg Marco"
"Thnx... Vond een 400 watter ook wat veel voor een dergelijke oppervlakte ... Ik ga me binnenkort de spullen es bij elkaar zoeken.. nogmaals bedankt ..."
"lucifer in the sky zei: vraag et maar eens aan hcore. hij zij: Boerenbond verkoopt wel meer leuke spullen... Papaver somniferum zaadjes van de week gehaald daar Smile Klik om te vergroten... Heb hem alle info gestuurd die hij nodig heeft... Best grappig, die plant groeit gewoon volop in nederland gewoon in het wild, ook het zaad is letterlijk massaal verkrijgbaar, en bijna niemand weet ervan... Mijn ma heeft het zelfs in de tuin staan, al jaren, toen ik nog thuis woonde."