Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klopt wat slunse zegt het is de molverhouding maar ik hoor ook vaker dat de pH te hoog uit komt maar molair gezien klopt het wel. Misschien verdamping water of de hygroscopiteit van NaOH."
"Ligt ook aan de concentratie er zijn mensen die maken uit een liter gbl nog niet eenses 1 liter ghb dan heb je dikke stroop. Maar sommige maken uit 1 liter gbl --> 3 liter ghb dus tsja als je dan 50 euro per liter betaalt dan weet je ook wat je gbl kost..."
"Heb nog een bron gevonden voor gbl ZEER goedkoop te krijgen. Heb er zelf nu al 2 keer bestelt en is snelle levering en goede kwaliteit. *Bron verwijderd* Aangezien tegen de forum regels."
"De reactie is dan te hevig geweest en dan ontstaan er bij producten maar niet veel daarom kleurt het heel licht geel."
"In turkije hangen ze je bij wijze van spreken op als je al een halve gram wiet bij je hebt. Of ze hakken je vingers eraf ofzo ik zou het echt maar thuis laten!!!!"
"Hij zou 104g gebruikt moeten hebben. Voor een liter gbl gebruik je 520g dat is de molverhouding 1 : 1. Dus 100g klopt wel ongeveer voor 200ml gbl. En de gele ghb komt door polymerisatie van gbl dat veroorzaakt de gele kleur dus dat de reactie te warm is geworden en te heftig is verlopen."