Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"der zat bijna een jaar tussen, dus tolerantie zal het wel nie geweest zijn ak keer tijd eb gaakt nog keer doen, hopelijk ist een betere portie dan !"
"vorige week donderdag ben ik in terneuzen naar de loco-motief geweest om paddo's, Palenque mexico. toen ik ze opgegeten had,samen met mijne maat (elk een portie), was het eerst eff wachten, dan zo een kwartier een heel klein beetje trippen en daarna was er niets meer aan. Weet iemand hoe da da zou kunnen komen? vorige keer toen dak er gegeten had, was da heel veel heftiger!"
"ik maak atijd dak op een plaats zit waar da je dicht bij alles zit. Als kik trip willek meestal ne keer naar hier en dan naar daar, beetje diversiteit kan nooit geen kwaad en tis altijd aangenaam. en voor de rest... niks plannen en gewoon genieten he"
"Ik ben op zoek naar paddo's. kan iemand mij vertellen waar ik deze best ga halen? kben van gent dus alst kan nie te ver aub."
"kheb 1 gevonden in terneuzen, kent iemand da daar?"