Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat zijn de risico's van het slikken van hooggedoseerde Ik wil graag weten of iemand wel eens hetzelfde ervaren heeft als ik afgelopen week. Afgelopen zaterdag heb ik 2 wifis (200mg) gehad. Mooi feestje verder. Nou heb ik sinds maandag wat lichte pijn in mijn borst bij diep inademen, en soms een tinteling in mijn lippen. Klinkt dit bekend voor iemand?"