Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb geen ervaring tot nu toe maar alle instructies gevolgd. 14 dagen aan het zitten. Ziet het normaal eruit (min of meer)? Ong. 20-25% van de oppervlakte is wit. Foto: http://www.drugs-forum.com/photopost/up ... AG0459.jpg alvast bedankt en groeten"
"KoxBox zei: harlemmer zei: heb geen ervaring tot nu toe maar alle instructies gevolgd. 14 dagen aan het zitten. Ziet het normaal eruit (min of meer)? Ong. 20-25% van de oppervlakte is wit. Foto: http://www.drugs-forum.com/photopost/up ... AG0459.jpg alvast bedankt en groeten Klik om te vergroten... Voordat ik mijn gouden raad geef: Deze hoort thuis in de kweek- en crea hoek als ik mij niet vergis... Staat hij niet te koud? Normaal gezien zou je toch al pins moeten zien, als dit binnen de 5 dagen niet zo is staat hij waarschijnlijk te koud. Klik om te vergroten... Bedankt allemaal voor de reacties! Als het te koud is, kan ik direct verwarmen of moet ik opnieuw beginnen?"