Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo,allemaal. Ox is een coke afval (wat overblijft na de vervaardiging van crack) met bi-carbonaat,thinner en verfresten,en dan gerookt,zeer hoge verslavingsgraad en gegarandeerd sloopt het je longen binnen een jaar,het effect is heftiger dan crack of base,de drug is goedkoper,dan crack maar niet echt populiat hier in Brazilie.Omdat er veel gebruikers zeer snel aan sterven.......Nooit aan beginnen,het is een drug voor de echte junks,die zelfs geen poen meer hebben om crack te kopen"
"hallo allemaal, Synthetische coke wordt vervaardigd,ook in Colombia en is eigenlijk gewoon levisamole een vijvereiniger,coke in poedervorm wordt er mee vermengd,daarna geperst in blokken,en na het uitkoken rook je dus puur gif,met de gedachte dat je superkwaliteit hebt.Omdat de reiniger gewoon 100 procent uithaalt. Kopen bij de bron is nog geen garantie dat je 'top of the bill'hebt,je moet mazzel hebben....."
"Op dit moment heb je lexus symbool,en formule 1......."
"Goedemiddag ,mij is aangeboden coke,afkomstig van een brok met de stempel van een dolfijn. weet iemand iets van de kwaliteit hiervan,zijn er testresultaten bij iemand bekend? Ben zeer benieuwd,en graag een serieuze reactie,en bedankt. Woon zelf niet in de nabijheid,van een testcentrum,en koop vaak een voorraadje."