Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nou zo moeilijk is het niet om de inhoud van een coladopje te meten... meet de diameter op van het dopje in dm, neem daar de helft van (straal)...neem de straal in het kwadraat en vermenigvuldig dit geheel met 3,14. dan meet je de hoogte van het dopje op (ook in dm) en vermenigvuldig je de vorige uitkomst nog eens met de hoogte... Dan heb je de inhoud van het dopje in liters. 1 liter = 1000 ml dus dan kom je er wel uit denk ik toch..."
"Dag mensen ik heb een vraag over GBL... Ik ben zelf groot fan van GBL, het geeft me echt veel zelfvertrouwen en ik heb schijt aan alles als ik wat op heb. Ik bestel het altijd van de zelfde leverancier. Nadat mijn vorige portie op was heb ik besloten opnieuw een voorraad op te halen. Dit heb ik dus ook gedaan. Het is altijd Gamma-butyrolactone 99,95%. Het enige dat ik vreemd vind is dat mijn nieuwe "portie" heel anders smaakt, niet zo brand op mn lippen en dat de werking anders is... Ik word er lang niet zo vrolijk van als van de vorige portie. Iemand ideeen hoe dit mogelijk kan zijn. Als het 99.95% is en van dezelfde leverancier afkomt zou het toch hetzelfde moeten zijn? groeten"
"Ik weet heel zeker dat het GBL is. Het smaakt iets sterker nu de fles iets langer open is. Vind het wel raar. Ben nu al 1 keer in slaap gevallen van 5 ml. Dus de werking is wel goed. Het valt me wel op dat ik er slecht van uit ga zien (bleek, rare uitdrukking in de ogen)"