Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wanneer: 2 Weken geleden Waar: op mijn kamer Wat: Equadoriaanse paddo's , 15 gram wat volgens de freshbox een portie was (ik dacht altijd dat 30 gram een portie was) Wie: Ik alleen, geen tripsitter. Het begon allemaal te broeden toen ik van een vriend hoorde die paddo's had gedaan hoe geweldig het wel niet was ! dus ik kwam tot de conclusie dit moet je eens proberen. Zo gezegd zo gedaan , Een paar dagen later stond ik met een freshbox in mijn handen. Ik zou ze s'avonds in gaan nemen , ik had me op mijn eigen kamer gestationeerd , omdat dat mijn vertrouwste omgeving was en die had ik wel nodig bleek later. 22:00 ; ik begin met het opeten van de o zo ranzige paddo's en kom snel tot de conclusie dat ik ze echt niet wegkrijg, oke , ik pak wat melk en hak de ze in fijne stukjes en gooi ze door de melk. Ik begin met drinken en slik alles meteen door. Zo dat is al achter de rug 22:10 ; Ik ga rustig wat lezen en ga wat muziek luisteren. 22:30 ( dit zal de laatste tijd zijn wat ik opschrijf want de rest heb ik niet bijgehouden). Ik begin een raar gevoel in mijn buik te krijgen , netalsof er een veertje in mijn buik de hele tijd op en neer gaat. Het voelt wel prettig aan. Nu begint de trip echt , Ik begin wat chaotischer te denken , en begin meer op te gaan in de muziek.Ik dacht bijmezelf dit kan wel eens leuk worden. Langzaam begin ik steeds meer patronen te zien in het stukwerk van de muur en in mijn hoofd is een tornado van gedachten over van alles en nog wat. Zo is het nog een tijd doorgegaan , totdat ik besloot even mijn ogen dicht te doen en tot mijn grote verbazing had ik geweldig mooie Closed eyes visuals.Ik zag de mooiste patronen die allemaal leken op patronen die je ziet in Inca tempels in de jungle, Persoonlijk denk ik dat die patronen overheersten doordat er ook zo'n patroontje op de freshbox stond. Ik heb nog een tijdje met mijn ogen dicht gelegen om verder te genieten , maar toen deed ik mijn ogen open ! Ik zag nu ook met mijn ogen open visuals ! mijn muur golfde helemaal , en de donkere streepjes op mijn laminaat werden kleinder en dan groeiden ze weer allemaal aanelkaar. Het was geweldig. Ik wilde nu de muziek uitzetten omdat ik wilde genieten van de visuals en niet meegezogen worden door de muziek. Dus ik pak mijn psp waar mijn muziek opstaat en probeer dat ding te besturen , weet ik niet meer hoe hij werkt Ik dacht echt van wtf , wat moet dat figuurtje daar nou.Na een halfuur stuntele met dat ding ( werd ondertussen ook nog afgeleid) had ik dus eindelijk mijn muziek uit. Nu begint een zwaarder gedeelte van de trip , toen het eenmaal stil was en ik lekker zat te genieten werden de visuals opeens drukker en vager. Als ik naar mijn hand keek werd die van een babyhandje naar een oude gerimpelde hand getransformeerd in 15 seconden ofzo, Mijn gedachten waren nu gewoon allemaal onzin , ik herinner me ook vrij weinig van wat ik allemaal dacht behalve mijn verklaring waarom je van paddo's gaat trippen ; 'Alles heeft een transparant triplaagje over zich heen , maar normale mensen kunnen die niet bereiken. Paddo's geven je toegang tot die triplaag en laten je de Wereld zonder blinddoek zien'' Nu kwam ik dus op het punt dat ik naar de wc moest , ik had tot deze tijd alleen maar op bed gelegen. Ik sta met moeite op en merk dat ik nog amper kan lopen , dus ik strompel naar de wc en met pijn en moeite pis ik netjes in de wc. Alles om me heen draait en beweegt. Ik ben terug naar mijn bed gestrompeld en ik voel me een beetje misselijk. Dat vond ik dus niet zo fijn dus ik dacht probeer maar te gaan slapen. ik doe het licht uit en ga op bed liggen , en zie overal visuals dus ik kom niet in slaap en ben nu behoorlijk pissed off op die visuals det ze niet weg willen gaan , want ik wil slapen ! Dit gevoel is weggegaan na een uurtje samen met de misselijkheid , en toen ben ik eigelijk in slaap gevallen en weer nuchter wakker geworden. Het laatste stukje is een beetje kort omdat ik me er niet zo veel meer van herinner , maarja dit is ook pas mijn eerste Echte Tripverslag. Conclusie; Het was een geweldige ervaring alleen de volgende paar keren wil ik toch maar wat minder sterkere paddo's proberen of nog minder qua proportionering. Mvg , Haiking"
"Bedankt, ik ben ook van plan om binnekort met nog 2 vrienden eens in het bos te gaan trippen maar dan doen we wel mexicaanse"
"Het was woensdagmiddag en ik zat met een vriend thuis te chillen , we ware het kijken of we de dealer konden bereiken toen ik me opeens herinnerde dat ik nog een xtc pil had liggen (nog over van een paar avonden terug) wij allebei een halfje gepakt. ik ga het verhaal vertellen vanuit mijn belevenis , ik weet niet wat die vriend van mij gevoeld heeft. er kunnen vage stukken bijzitten want ik kan me niet alles herinneren. 14:30 : we hebben het halfje gepakt we gaan rustig achter de computer zitten en wachten op het effect 15:00-15:20 : begin me een beetje raar te voelen , opgefokt , chaotisch in mijn hoofd voor mijn gevoel gaat alles langzamer. 15:30-17:00(ongeveer) : het leek net alsof mijn geest achter liep , mijn lichaam werkte zonder mijn geest . mijn geest was buiten mijn lichaam getreden . ik raakte een beetje in paniek en ik probeerde mijn gevoel zoveel mogelijk aan mijn vriend uit te leggen. ik zou niet weten wat ik heb ingenomen maar het was duidelijk geen XTC . ik had het warm en dan weer koud. als ik liep was mijn lichaam bij de computer en ik zag mijn geest nog steeds bij de trap staan. ik kon niet stoppen met praten en mijn tijdsbelevenis was verdwenen. het paniekerige was overgegaan door mezelf de hele tijd te zeggen dat het een mooie belevenis was. Het ging nu beter met me. ik voel me nu helemaal goed , maar mijn hoofd is een warboel , ik mompel in mezelf. Ik ben helemaal in mijn eigen wereld. we zijn nu een of ander spelletje aan het spelen , maar ik heb geen idee wat ik aan het doen ben. 17:30-18:00: ik begin na te denken over mezelf , vrienden , het leven. ik leg me vriend uit wat ik echte vrienden noem en hoe ik alles vind. (ik weet niet veel meer over dit gedeelte , ik weet alleen nog dat ik diep onder de indruk was over verschillende dingen) 18:00 ik voel me weer redelijk normaal , het is uitgewerkt. ik heb eens goed nagedacht over wat ik heb meegemaakt en heb me bedacht dat dit eigenlijk een mooie en leerzame ervaring is geweest maar niet 1 die ik snel wil herhalen. ik weet niet wat in die pil zat maar het was ABSOLUUT GEEN XTC. dit is niet alles wat ik die middag heb gedaan maar wel het meeste. ps. dit is meteen mijn eerste bericht op dit forum groetjes haiking."
"ze waren idd van een paar avonden van te voren maar toen voelde ik bar weinig , en me vriend zei dat hij wel het ''gewone'' XTC gevoel had maar dat die love feeling wel niet zo sterk was bij hem. en nog over de dealer , ik heb hem erop aangesproken en hij zei ook dat dit de eerste keer is dat hij die pillen had. en nee ik heb verder niet gehallucineerd :P"