Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bad trip dat hoort erbij OOK LEUKE ERVARING DMT ,,,goddelijk hemels duivels fijn goedje 2CB lekker trippy hoog doseren LSD dan nu de slechte kantjes 1 ghb politiebureau ,s,morgens vroeg 9 uur ogen open doen in krankenhaus nordhorn slang in mun lul gereanimeerd niks meegekregen van mun zaterdag nachie doorhalen in zak uelsen ketamine eerste keer heel apart gevoel beetje fear en lothing vegas gevoel maar daarna aleen maar negatiev hoor steeds zo,n dooien narcose ziekenhuis toon in mun kop dus ja jammer maar helaas voor jou 10 anderen eerste keer lekker en daar laat ik het bij heroine kk kk kk kk kk heroine heb al genoeg aan graven staan janken begin er niet aan ach ja hoe dom kan je in deze tijd nog zijn om daar mee te beginnen toevallig ken ik er een paar die op hun 42ste nog lekker hooked willen zijn weet je wat het is krijg maar de KK en sterf met je zielige verhalen hoe graag je wel niet wil stoppen ga maar naar die nep socio werkers in afkickcentra die aleen voor eigen belang werk doen ben er helemaal klaar mee basta Hoe heet die pokon shit ook weer MEPHEDRONE BAH deze vind ik echt vies goor en ik snap niet wat hier lekker aan is bah wat een goor goedje"