Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MDMA trips zijn ook meestal niet zo spannend, ja je voelt je geweldig en iedereen is je vriend, de wereld is wonderschoon, maar verder denk je nog redelijk rationeel :P"
"Ik zag het er nog niet tussen staan. ---------- Automobilisten die onder invloed van drugs rijden en twee keer worden gesnapt, moeten hun rijbewijs inleveren. Dat staat volgens het AD in een wetsvoorstel waaraan het kabinet werkt. Net zoals bij alcohol komen er grenswaardes voor drugsgebruik. Daarnaast mag de politie voortaan overal speekseltesten houden om erachter te komen of de bestuurder drugs heeft genomen. Niet alle drugs is op te sporen in speeksel, daarom moeten verdachte automobilisten ook meewerken aan een onderzoek waarmee het gebruik van pillen kan worden vastgesteld. Is de uitslag positief, dan volgt een bloedonderzoek. ---------- Wie hier vind dat hij beter rijdt onder invloed"