Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb dan blok in de kerstvakantie. mijn examens beginnen pas echt in januari maar ik zou normaal heel de vakantie moeten leren verandert dit de zaak een beetje?"
"op 20 december wil ik naar een feestje gaan waar ik nog eens xtc wil pakken het enigste probleem is dat ik dan recht in de periode zit waar ik veel moet leren kan je de dagen nadat je xtc hebt gepakt nog fatsoenlijk leren??"