Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik schaam me een beetje dit te moeten vertellen, maar zie geen optie ergens anders met deze vraag aan te komen. Ik gebruik geregeld GHB, maar nu heb ik vanaf zondag avond tot maandag diep in de nacht (dinsdag ochtend dus eigenlijk), non stop gebruikt, ik schat een stuk of 20, maar dit kan meer of minder zijn.. Dat weet je dan helaas op een gegeven moment niet meer zo goed. Begin van maandag ochtend heb ik 1 redelijk dikke lijn pep genomen, ontzettend stom want ik weet dat ik daar niet van kan slapen, neem dat al jaren niet meer, maar nu was ik dus al zo op niveau, dat ik daar geen drukte om maaktte. Ik heb nu al 57 uur niet geslapen, vanmorgen rond zes uur 10 stuks van 10 mg Oxazepam in genomen maar tevergeefs. Nu heb ik er net nog drie in genomen, rond 12 uur en rond half drie. Ik wil zo graag slapen maar het lukt niet. Komt dit door de GHB? Ook ik hou ontzettend vocht vast altijd, wellicht ben ik daar iets van aangekomen.. Als ik nu 1 buisje neem om me rustiger te voelen (heb last van bijverschijnselen), is dat dan gevaarlijk? Zal de kater zich dan alleen maar uitstellen zodat ik over een paar uurtjes nog steeds verrot ben? Hopelijk kan iemand mij antwoorden geven op deze vragen.. Alvast heel erg bedankt!"