Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"volgend weekend eerste keer mdma poeder, ik ga eers 2 kleine lijntjes snuiven en zien hoe het me bevalt, anders ook in m'n drinken kappen..."
"plantenbak zei: grinder zei: volgend weekend eerste keer mdma poeder, ik ga eers 2 kleine lijntjes snuiven en zien hoe het me bevalt, anders ook in m'n drinken kappen... Klik om te vergroten... had het maar in je drinken gedaan, brand een beetje in je neus Klik om te vergroten... ja, maar ik ben er nochal nieuwschierig naar, ik experimenteer graag eens eers eens een lijntje proberen en dan zullen we wel zien"
"ik heb dit zelf nog nooit gedaan maar zondagavond is het zo ver! 'k heb een trip van rond de 250 - 300µ liggen, ik heb geen sitter en doe het thuis terwijl m'n ouders slapen.. heb wel nog 1 laatste vraagje: maak je geen rare geluiden terwijl je op lsd zit?? zoals uitbundig lachen, roepen uit verwondering(of angst), of kan je je nog normaal houden?"
"leppeh zei: grinder zei: ik heb dit zelf nog nooit gedaan maar zondagavond is het zo ver! 'k heb een trip van rond de 250 - 300µ liggen, ik heb geen sitter en doe het thuis terwijl m'n ouders slapen.. heb wel nog 1 laatste vraagje: maak je geen rare geluiden terwijl je op lsd zit?? zoals uitbundig lachen, roepen uit verwondering(of angst), of kan je je nog normaal houden? Klik om te vergroten... En, hoe ging het? Klik om te vergroten... ik zal proberen dan een tripreport te schrijven... ik ben wel niet zo goed in opstellen en zo, maar ik zal m'n best doen"
"Flip Trip zei: grinder zei: ik heb dit zelf nog nooit gedaan maar zondagavond is het zo ver! 'k heb een trip van rond de 250 - 300µ liggen, ik heb geen sitter en doe het thuis terwijl m'n ouders slapen.. heb wel nog 1 laatste vraagje: maak je geen rare geluiden terwijl je op lsd zit?? zoals uitbundig lachen, roepen uit verwondering(of angst), of kan je je nog normaal houden? Klik om te vergroten... Ik kan me altijd wel nog normaal houden, maar als je voor de eerste keer 250 tot 300 mics naar binnen knalt denk ik dat het wel wat lastiger voor je gaat worden. Klik om te vergroten... tja, die kerel zei me dat het zulke zware waren, maar ik reken er niet op... daar zit toch meestal minder op dan gezegd wordt..."
"leppeh zei: Heb je het nou al gedaan of niet? Als je een hele korte beschrijving geeft van wat je hebt meegemaakt dan kunnen we wel een schatting geven van of wat je dealer zei klopte edit: Sorry, ik lees niet goed. Succes zondag! Klik om te vergroten... haha, dat geeft niet hoor ik heb de zegel nog niet genomen, maar ben dit van plan om het deze week nog in te nemen ik hou jullie op de hoogte hoor donderdag heb ik m'n laatste examen, mss dat ik het die avond doe, ik heb dan een hele dag om te bekomen vrijdag groetjes!"
"ExceptionalInsight zei: J0rrit zei: ik zou de helft nemen, misschien wel 1/3, vooral als je ouders thuis slapen, gr Klik om te vergroten... Dat is natuurlijk de meest verantwoorde manier. Maar wel de minst leuke. Gewoon een hele doen, je gaat echt niet door het huis slingeren hoor. Zet een muziekje aan, ga in bed liggen, of kijk een mooie film.. Ga op het balkon zitten, op het dak liggen (pas wel op, anders krijg je dat ook weer hè), mp3tje erbij.. Komt goed (: Klik om te vergroten... bedankt voor de tips! ja, maar ik ben van plan om hem helemaal in te nemen, ik wil er zoveel mogelijk genieten van hebben(qua visuals). Hopelijk geen bad trip!(ben nochal een doemdenker als ik nuchter ben )"
"grinder zei: Flip Trip zei: grinder zei: ik heb dit zelf nog nooit gedaan maar zondagavond is het zo ver! 'k heb een trip van rond de 250 - 300µ liggen, ik heb geen sitter en doe het thuis terwijl m'n ouders slapen.. heb wel nog 1 laatste vraagje: maak je geen rare geluiden terwijl je op lsd zit?? zoals uitbundig lachen, roepen uit verwondering(of angst), of kan je je nog normaal houden? Klik om te vergroten... Ik kan me altijd wel nog normaal houden, maar als je voor de eerste keer 250 tot 300 mics naar binnen knalt denk ik dat het wel wat lastiger voor je gaat worden. Klik om te vergroten... tja, die kerel zei me dat het zulke zware waren, maar ik reken er niet op... daar zit toch meestal minder op dan gezegd wordt... Klik om te vergroten... zoas beloofd :http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=22102"
"heb nu jack herrier liggen, is ook nog chill goede smaak en goed gevoel!"
"ik heb dit enige tijd geleden in m'n glas gehad in een discotheek, dit was de eerste keer dat ik ghb binnen kreeg... ik weet niet veel meer van die avond, maar ik herkende zelfs mijn eigen vrienden niet meer, kon de lettertjes op m'n gsm niet meer lezen en ben in de grond gevallen na een schouderklopje, echt wel zwaar spul... voelt aan alsof je enorm dronken bent. maarja, ik ben nochal een stevige drinker de zaterdagavond ook, ik had het nog niet onmiddelijk door wat er aan de hand was, maarja, heb er gewoon het beste van gemaakt die avond, go with the flow, is denk ik het beste wat je kan doen..."