Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het behoorlijk irritant dat als je met wat vrienden lekker op de bank wat aan het snaaien bent, dat er altijd wel iemand tussen zit die op een nare manier gaat smakken..of ben ik gewoon raar :P"
"Black Ronin zei: Met een volcano kan je wel hasj vapen, maar je moet de (fijngegrinde) hasj op wat staalwol leggen, zodat het niet aan je filter gaat plakken en de lucht er goed langs stroomt. Klik om te vergroten... Niet liegen neger :P sinds wanneer zit je hier ook XD Je ruikt het met vaporizen overigens best wel dat je aan het stomen bent, er ontsnapt altijd wel een beetje damp en dat ruik je wel. Best een prettige geur hoor maar als je niet wilt dat anderen het ruiken kan je gewoon een raampje openzetten of een wierookje opsteken..tenminste zo doe ik het"
"hoihoi, ik zou graag willen op welke tempratuur CBD verdampt..ik weet dat THC op 185 ongeveer verdampt, maar geld dit dan ook voor CBD?.. google heeft mij ook niet echt kunnen helpen, dus maybe zijn er mensjes die het hier wel weten"
"Hoi, ik heb een Volcano vape gekocht en ik wilde weten, voordat ik t probeer, of t mogelijk is om hasj of ice te vapen, zonder dat de screen al te smerig word. En moet je het dan nog op een specialen manier brokkelen ofzo?...sorry ik heb dit nooit gebruikt, ik heb t al zo'n 8 jaar alleen wiet gebruikt :P"
"lysergine25 zei: THC op 185 ? Dat klopt al niet waar heb je die info vandaan ? Stonie Klik om te vergroten... wikipedia zei t tegen me"
"op http://en.wikipedia.org/wiki/Vaporizer staat dat t 180 graden is =X"