"Ik begon jaren geleden met hasj en wiet, doe ik nog steeds. Dat neem ik niet eens meer serieus.
Jaren geleden ook twee keer paddo's gedaan, viel zwaar tegen. Verwachtte dat ik zou hallucineren, maar alles bewoog maar een beetje. Dat + zwaar misselijk = nooit meer paddo's.
Begin dit jaar voor het eerst xtc genomen, thuis met mijn ex. Viel tegen omdat ik weer wat anders verwachtte. Het enige wat het met me deed was dat ik een praatkick en warm kreeg. Werd er niet eens geil van en dat vond mijn ex heel jammer (ze werd zelfs een beetje boos).
Daarna xtc genomen in de club. Beste nacht ooit, nog nooit zo hard genoten, nog nooit zo veel gedanst (normaliter dans ik nooit). Geen alcohol nodig, proef + voel ik niet eens, dus wil ik ook niet. Bij mij is alleen te merken dat ik space door mijn praatkick, verder doe ik geen gekke dingen met mijn ogen of kaken. Althans dat heb ik altijd gehoord van anderen. Niemand geloofd ook dat ik xtc heb genomen.
Volgende keer ging ik gelijk veel verder. Eerst xtc met veel coke, daarna xtc met veel keta. Xtc met coke vind ik beetje zonde omdat het mijn xtc trip soort van vermindert. Coke vind ik alleen handig als ik een beetje begin te inzakken. Keta vind ik geweldig, alsof ik dronken ben, maar dan zonder alle nadelen van alcohol. Ik moet wel toegeven dat ik ook zwaar hallucineer met keta op (dat verwachtte ik juist van paddo's). Maar alsnog nooit bad gegaan. Ik denk dat ik een beetje te bewust ben van mijn space. Als ik ook maar een beetje het gevoel krijg dat ik moet overgeven, neem ik een slok water en is alles weer ok. Heb nog nooit overgegeven trouwens.
Heb ook een keer xtc + veel coke + veel keta gedaan. Ging ook wel normaal lekker, totaal niet bad.
Speed ook gedaan, ook in combi met x, maar de werking heb ik nooit gevoeld. Een keer kakte ik na een nacht, ochtend en middag achter elkaar gefeest te hebben bijna in, nam 2 snuifjes pep, werkte totaal niet.
Deze zaterdag voor het eerst xtc met ghb gedaan, en ik ging super lekker. De g nam ik een paar uur na de x. Het verminderde wel mijn space, maar mijn happy gevoel werd sterker. Ik wilde aangeraakt en gemasseerd worden. Voorheen alleen een x ghb gedaan, viel zwaar tegen, ook weer omdat mijn verwachting anders was. Had verwacht dat ik heel geil zou worden maar gebeurde niet. Omdat ik toen bijna niks voelde kreeg ik een beetje pep en toen werd ik best misselijk dus die combi doe ik nooit meer.
Verder combineer ik drank nooit met andere spul behalve met alleen xtc en dat is heel soms. Drank vind ik zonde van me geld lol. En hasj vind ik altijd lekker met alles, behalve met alcohol. Heb ooit een vriend op het middelbaar zwaar bad zien gaan door wiet + alcohol en ben sinds dien een beetje getraumatiseerd.
Kort samengevat: In korte tijd veel gebruikt, nooit bad gegaan, nooit gekotst. Doe geen gekke dingen die zichtbaar zijn aan mijn uiterlijk. Wel jammer van de praatkick, moet echt mijn bek houden :P
En over alcohol: Na 2 glazen kan je mij oprapen op de vloer. Doe ik liever niet. Word er niet leuker op, alleen slomer, vager en slaperig."
In: Welke drugs voor zo min mogelijk tolerantie?
1-1-2024