Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs voor zo min mogelijk tolerantie?

Welke drugs voor zo min mogelijk tolerantie?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
goneboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi

Ik heb een vraagje m.b.t. tolerantie. Ik kan drank totaal niet handelen, daarom neem ik drugs als ik uitga, want voor een miraculeuze reden kan ik drugs wel goed handelen. Maar omdat ik niet elk weekend aan de drugs wil, is mijn plan om 1 x per maand goed uit te gaan op drugs. Maar ik wil ook niet elke maand aan de xtc (bijvoorbeeld), omdat ik het dan steeds minder voel. Nou is mijn vraag, wat zou een goede volgorde zijn om elke maand te gebruiken, om een zo min mogelijk tolerantie te krijgen?

Misschien heb ik het niet duidelijk kunnen uitleggen. Wat ik bedoel is:

Januari: xtc - februari: xtc - maart: xtc - april: xtc = steeds minder goed de xtc voelen.

Dus zou ik bijv. dit kunnen doen: Januari: xtc - februari: coke(?) - maart: g(?) - april - keta(?) (OF iets anders?) - en dan opnieuw beginnen met xtc, zodat er paar maanden tussen zaten, etc.
^^maar ik weet dus niet welke drugs wel effect op elkaar hebben m.b.t. tolerantie en welke wel.

Hoop dat jullie me snappen.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bedoelt waarschijnlijk ook her en der kruistolerantie,
maar zal het allemaal chronologisch beantwoorden om hier vaagheden te verkomen op deze voor velen al door katers geplaagde feestdag...
Mij dan moeten ontcijferen zou nkwelling zijn .

Ten eerste XTC mag je niet elke maand nemen (door mijn principes tegen xtc of mdma nuja tegen, laat ons zeggen sinds ik hier ben gematigd anti xtc, laat ik de uitleg liever over aan 1 van de vele mdma warriors die hier de xtc regel en het molecuul op hun binnenpolsen getatooeerd hebben )
Dus het niet voelen wil ik wel nog inpakken is van VEEL VEEL minder belang, bij maandelijks gebruik dan de schade die je oploopt als je mdma binken hun polsregels NIET volgt, die weldra hieronder uitgetypt worden door op de loer liggende struikrovers , als ze zijn die mdma patsers

Coke, nah, gaat je financieel berooien, en kijk maar eens bij het wat denk ik je nu topic gisteren wat ik vind wat coke doet en waar het voor staat, ofwel is het het welke drugs gebruik je nu ... jajaja tis dat laatste

Ketamine, hoor ik her en der door respectabele mensen lovende woorden over, maar is tricky,
maar ik ga me hier niet verder over uitspreken, want de eerste keer gaf een klootzak me
twee dikke lijnen per neusgat die ik doorgaanS bij pep snuif, zijlijnmarkeringen voor op vliegtuiglandingsbanen dus qua lengte.
Maar ja nu bom ik, en ben ik de fiere drager van een intact neusslijmvlies,coke is trouwens ook zeer slecht voor je neusslijmvlies en tussenschotje.
En je krijgt er na jarenlang mits je erin slaag het te betalen, en zoals keith richards beweerd ''zuiver spul'' hebt altijd,
zo'n oud slank hip gehalte van zo'n beetje al die rimpelrock look die de stones nu hebben
en wil je catwalkgewijs als Mick jagger rondlopen in je oude cokeneuzen dag, wrs hebben ze dan nog de plastische chirurg ook vaak bezocht dus in realiteit zou het nog erger zijn voor de gewone sterveling op die leeftijd.

Speed of beter mss naar zuiverheidsgarantie toe, dan doe je dex, de dopamine receptoren zijn iets robuuster dan de serotonine receptoren, die de mensen met de mdma regels straks gaan verklaren .
Speed kan eens in de twee maand al weer dacht ik , of een enkeling beweerd eens per maand.
Maar ik ga hier niet degene zijn die je de pep aanraad, en je binnen zes maand verward op de tgv naar parijs doet zitten, verward zoeken naar brigitte bardot haar dagboekbladzijden,
waarin ze een nostradamus achtige profetie gehakkelt had, tijdens een plaatselijke verdoving bij een tandarts.
En jou levensmissie is die bladzijde vinden.
en nadien mss haar lijk opgraven voor een selfie, of de overtuiging proberen te bewijzen dat ze nog leeft, maar met michael jackson, verscholen zit op het eiland van johny dep.
In een diepe krater village, van een oude komeetinslag, waar johny , dood ge-acte artiesten verzameld die de spot light niet aankonden,
zou herman brood daar ook zitten, en felice van het legendarische 1000 seconden,

maar ik wijk verschrikkelijk af ... het idee elke maand drugs te moeten nemen klinkt als nagenda,
ik heb vreselijk gedaan met drugs, uitspattingen waarvan ik nog maar het tipje van de ijsberg hier typte,
maar je moet de mensen met glaasjes water gewijs hun dorst lessen niet meteen de ganse waterbron
naar de kop gooien.
en die agenda, van nmaand, had ik dus niet, en dat doe me vrezen, dat je er nverborgen agenda extra gaat gaan bijhouden op den duur, met dubbel krijt zul je niet tekenen enkel met half krijt dan wrs
om nieuw gebruik goed te praten.

wel heb ik eens in ngoede psychedelische film, de krankzinnige stelling gehoord, dat het met drugs is
als de akkers van de boeren,
ze zaaien het ene jaar de mais,
het ander jaar zaaien ze dan weer iets anders,
een rooigewas wordt best het jaar nadien gewisseld met een maaigewas,
dit noemt men teeltrotatie,
het houd bv ziektes , plagen en onkruid weg en maakt de grond vruchtbaarder,
drugs werken net zo beweerde de man in de film
de rotatie houd de geest vruchtbaar, de geest moet waaien (x3)

Nu dit is geen advies maar , die teeltrotatie metafoor wou ik jullie meedelen,
bij mediadump kunnen jullie de film zien , het is een youtube film over een trailer park acid jezus,
en daarin wordt het beweerde beweerd.
Is het waar? mSS WEL mss ook niet...

PS ik hoop ook dat jij mij snapt :tongueout:
g
goneboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kruistolerantie is het woord ja! Thanks.

Je verhaal was trippy man. Klinkt alsof je uit ervaring spreekt. Mijn bedoeling is om op festivals te nemen. Die zijn er wel om de 1-2 maanden.

Maar wat ik uit je verhaal kon halen was dat je speed alleen aanraadt? :P Iets met dopamine ipv serotine?
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neen neen, ik raad nooit niemand speed aan.
Je hebt een veel te sterke geest nodig, niet dat ik beweer dat ik dat perse heb, om pep aan te kunnen,
en mss niet bij recreationeel gebruik, maar stel dat je verslaafd raakt.
Weinigen trekken echte pep,
zo heb ik nwijfie gekend die bleef snuiven toen ze de buren door de muur hoorde praten,
en bleef snuiven en bleef snuiven en nu denkt ze dat ze iets in haar koppie geplaatst hebben om haar gedachten te lezen.
Eerst was ze meermaals verhuisd, door de buurwanen te geloven, maar de buren bleven maar door de muren lullen dat ze stonk, en ze waste haar zeven a 8 keer per dag.
Maar nu krijg ik mss heisa, maar heb ergens nstudie gelezen dat vrouwen wel psychosegevoeliger zijn aan speed en meth dan mannen.

DUS NEEN MAN IK RAAD JE GEEN PEP AAN bedoel maar, mits matig gebruik, en verstandig gebruik,
riskeer je niet de depressiereutemeteut van de ander genoemde dope, coke sucks, en keta ja pffff
donker allemaal nbeetje heen en 2 dimensionaal.
Mijn verhalen zijn mss trippy, zal men bijnaam in het dagelijks leven maar niet zeggen ,
om men identiteit niet te laten achterhalen maar theeft er iets mee te zien.

Ik neem inderdaad LSD vroeger lsd purist , enkel en alleen acid,
vroeger zelfs volgens de raad van de boeken van timothy leary
die in de 60's 1 keer per week lsd aanried,
vandaar de kritiek van thompson op leary in die zin op het eind van fear and loathing
lsd is alles voor me, de perfecte drug,
vroeger nam ik het vaker en dan trad ook tolerantie op
en leary zen advies van eens per week, dan is het nwalk in the park
en ga je naar de kapper op LSD en doe jer boodschappen op,
dus is het nafvlakking een routineus gebruik van iets wat een heilig sacrament kan zijn

Ik zou dus liever lezen lsd en speed in je lijstje ja, maar ik kan je niet inschatten,
sommigen houden daarvan, voor de anderen zijn dit nu net de twee gevaarlijkste
en zeker in die combinatie
charles manson onder de acid en de methedrine strandbuggy's bouwend,
voor denkbeeldige oorlogen tegen afro amerikanen ,
door nplaat van de beatles helter skelter,
waarin ie verborgen cryptische teksten las voor nburgeroorlog van blank tegen zwart.
google dat allemaal maar eens,
wel moet ik toegeven dat charles npsychopatische persoonlijkheid had bij aanvang,
en al in de cel voor zen gebruik boeken las over hoe mensen te manipuleren,
google gewoon de manson family
of nog leuker , lees de manson family testimonies,
daar lees je pas wat.

Lsd is in neurotoxiteit onschuldigheid champ(aspirine en vitamine c zijn toxischer voor je in overdaad), maar eist geestelijke balans, ben je ngore smeerlap
zal de acid de fluwelen handschoen niet nemen om je dat te zeggen,
maar je met je neus in je eigen stront duwen zoals ze vroeger met binnenschijtende honden deden,
tis ngok met je geest verdomme zou bijna nu jim morisson citeren,
maar er moet ergens ngrens gesteld worden aan citaten in een monoloog op fora
mensen lezen nu al geen lange teksten meer uit intellectuele luiheid,
ze zetten nu overal bij vermoedelijke leestijd,
ga dit ook beginnen doen bij men berichten
vermoedelijke leestijd 8 min , op pep 4 min

Zeg eens wat je allemaal genomen hebt, en verduidelijk eens mooi aan mij, op deze kerst,
waarom je perse altijd elke maand zou willen nemen,
als ware het verdomme een kerkgangersplicht uit een godsvrezende katholieke gemeente in de jaren 50

edit, mss moeten we een forumregel over een maximaal aantal citaten per post in gebruik nemen, nkleine bescheiden suggestie,
maar nu de regel nog niet bestaat, zal ik peter ten hoopen, de oer acid king,
quoten, als je lsd neemt en ontdekt dat je een klootzak bent, is dat geen garantie dat je geen klootzak zal blijven en je leven veranderen, maar wat is beter, een klootzak die weet dat ie een klootzak is of een klootzak die het niet weet.
AMEN
Neem nu alle je 200 mics hostie , en mediteer met mij...
g
goneboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik begon jaren geleden met hasj en wiet, doe ik nog steeds. Dat neem ik niet eens meer serieus.

Jaren geleden ook twee keer paddo's gedaan, viel zwaar tegen. Verwachtte dat ik zou hallucineren, maar alles bewoog maar een beetje. Dat + zwaar misselijk = nooit meer paddo's.

Begin dit jaar voor het eerst xtc genomen, thuis met mijn ex. Viel tegen omdat ik weer wat anders verwachtte. Het enige wat het met me deed was dat ik een praatkick en warm kreeg. Werd er niet eens geil van en dat vond mijn ex heel jammer (ze werd zelfs een beetje boos).

Daarna xtc genomen in de club. Beste nacht ooit, nog nooit zo hard genoten, nog nooit zo veel gedanst (normaliter dans ik nooit). Geen alcohol nodig, proef + voel ik niet eens, dus wil ik ook niet. Bij mij is alleen te merken dat ik space door mijn praatkick, verder doe ik geen gekke dingen met mijn ogen of kaken. Althans dat heb ik altijd gehoord van anderen. Niemand geloofd ook dat ik xtc heb genomen.

Volgende keer ging ik gelijk veel verder. Eerst xtc met veel coke, daarna xtc met veel keta. Xtc met coke vind ik beetje zonde omdat het mijn xtc trip soort van vermindert. Coke vind ik alleen handig als ik een beetje begin te inzakken. Keta vind ik geweldig, alsof ik dronken ben, maar dan zonder alle nadelen van alcohol. Ik moet wel toegeven dat ik ook zwaar hallucineer met keta op (dat verwachtte ik juist van paddo's). Maar alsnog nooit bad gegaan. Ik denk dat ik een beetje te bewust ben van mijn space. Als ik ook maar een beetje het gevoel krijg dat ik moet overgeven, neem ik een slok water en is alles weer ok. Heb nog nooit overgegeven trouwens.

Heb ook een keer xtc + veel coke + veel keta gedaan. Ging ook wel normaal lekker, totaal niet bad.

Speed ook gedaan, ook in combi met x, maar de werking heb ik nooit gevoeld. Een keer kakte ik na een nacht, ochtend en middag achter elkaar gefeest te hebben bijna in, nam 2 snuifjes pep, werkte totaal niet.

Deze zaterdag voor het eerst xtc met ghb gedaan, en ik ging super lekker. De g nam ik een paar uur na de x. Het verminderde wel mijn space, maar mijn happy gevoel werd sterker. Ik wilde aangeraakt en gemasseerd worden. Voorheen alleen een x ghb gedaan, viel zwaar tegen, ook weer omdat mijn verwachting anders was. Had verwacht dat ik heel geil zou worden maar gebeurde niet. Omdat ik toen bijna niks voelde kreeg ik een beetje pep en toen werd ik best misselijk dus die combi doe ik nooit meer.

Verder combineer ik drank nooit met andere spul behalve met alleen xtc en dat is heel soms. Drank vind ik zonde van me geld lol. En hasj vind ik altijd lekker met alles, behalve met alcohol. Heb ooit een vriend op het middelbaar zwaar bad zien gaan door wiet + alcohol en ben sinds dien een beetje getraumatiseerd.

Kort samengevat: In korte tijd veel gebruikt, nooit bad gegaan, nooit gekotst. Doe geen gekke dingen die zichtbaar zijn aan mijn uiterlijk. Wel jammer van de praatkick, moet echt mijn bek houden :P

En over alcohol: Na 2 glazen kan je mij oprapen op de vloer. Doe ik liever niet. Word er niet leuker op, alleen slomer, vager en slaperig.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vooraleer ik hier een ellenlang bericht op terugtyp wat is je leeftijd makker .daar ik merk dat je in de experimentele fase zit
g
goneboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
23, bijna 24. Verder ben ik 1.80m en 70kg.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mooi daar kan ik iets mee ...
De spontane tekst zal het niet worden aan hogesnelheid...Want zal

Even moeten onderbreken voor een Italiaanse ovenschotel.
Dus speel ik vals omdat ik tijdens het eten g2 kunnen nadenken over wat ik typ .

Dus de oorspronkelijke ging mss iets beter geweest zijn .
Mss hield ie zodanig steek dat alle kerketorens ter wereld simultaan op hol slaan .
Alle Quasimodo figuren ter wereld pulkend aan de oordonsjes.

Wat betekent dit ....mss is de befaamde mythische kluts wel gevonden stel je voor

Maar go hier ga ik

Algemeen samenvattend kan ik adviseren test je dope.
De ervaringen kunnen of door bagger kwaliteit niet rijmen met de verwachte effecten ....
Of onderdosering...

Ook moet je niet te veel dope mengen .

Bv pep bovenop al die andere zooi zal je hoogstens naar een nuchterdere fase brengen

Zo heb gedaan met vreten, maar had toch geen tijd om invalshoeken te bedenken hoor, de tafelgesprekken waren te vurig, sterker nog was vergeten dat ik hier nog nlap tekst verschuldigt was , aan een jongen,
die wrs nu om de 2 min het forum refresht, sorry.

Hier ben ik, grappig , dat ik tussen men adviezen door nu per ongelijk auto biografische stukjes vermeng,
maar zo is het es iets anders.

Het moet maar es gedaan zijn met de monotone teksten,

waar mensen zelfs het kernachtige in fluo stiften proberen aan te duiden.

Neen daar doe ik niet mee, dan neuk ik je, want in elke zin kan ngrap verscholen zitten,
dan sta je daar met je fluo stift, kan je mooi in de dakgoot van de buren gooien dat stiftje,

daar kan ik me dus druk in maken,

verstopte dakgoten maar ook fluo aanduiders, alsof ze de pretentie hebben in een oogopslag te zien
waar de kern staat, op 1 blad,
grotere gekken bestaan er niet.

Nogmaals er zijn vele meer combinaties van drugs, die tot black outs leiden, paradoxale reacties, bad trips, paniekreacties en tot hartkloppingen en hersenschade;
dan er combinaties zijn die daadwerkelijk de uitvinding van het wiel benaderen.

ghb lijk je wel gevoeld te hebben zoals ik het ervaarde van al je drugsbeschrijvingen,

jongens ik was nbeest, nbefmonster uit een universum waar beffen de enige communicatievorm was,
was ik enorm van de tongriem gesneden voor het clitoraal dialect te wauwelen of zouden we het vulvaans noemen (vulvaanse blonde, wat een sscheldwoord voor een rosse bedenk ik plots ) , zo leek het.

Op ghb, dan zullen de buren ook gemompeld hebben.
Dat is wrs nlang uitgerekt clitoraal beforgasme onder moderne designerdrugs a la ghb.
Het waren jonge mensen daarvanswege ze dat dachten vermoed ik.

Ik ben ook geen bekkentrekker op de mdma, sommigen hebben zo'n kinnenbakrotaties dat het zelfs opvalt
voor een volledige drugsleek, zoiets zie je gewoon dat het een drugspasme is.

Met dat nat haar en die witte bezwete koppen en ufo pupillen erbij, bah dat haat ik, als men ziet dat ik
iets gebruikt heb.

Xtc maakt je echt verkakt qua uiterlijk, ontuitstaanbaar dat spiegelbeeld, lachspiegels denk je en je snelt er voorbij.

De lulkick heb ik overal op, zelfs op een goede nacht slaap of een ommeletje in de vooravond.

Maar idd xtc deed het ook, maar meer nbeetje meliger, maar ja was toen njonkie
wat wist ik te vertellen,

dat men schaamhaar krulletjes begon te vormen, en dat men pik dikker leek dan men junkiebillen.
maar ja de sex erop was ook ok, maar intiemer, kussen, dat vond ik wel leuk.

Maarja men pisbuisincident op mdma kristallen ,vergeet ik nooit,
maar daar ga ik niet over uitwijden is ruim beschreven in oude topics.

Drank moet je in de gootsteen spoelen man en al zeker niet mengen met drugs,

alles wat gepromoot wordt van de maatschappij, moet je ernstig wantrouwen,
vele illegale drugs zijn betere medicijnen,

en ja dan kun je zeggen maar lysergic wat ivm met heroine,

nou als het legaal verstrekt werd, zouden die mensen ook geen zelfprostitutie
of diefstal moeten begaan...maak alcohol es illegaal,

zou je schrikken wat de echte alcoholics gaan uitvreten, ze verkrachten al je buurvrouwen
in homejackings van een geweld explosie zoals men zag in a clockwork orange,

denk niet dat er evenveel junks thuiskomen en hun vrouw blauw slaan omdat ze de soep liet overkoken

maar enfin, ik wijk af,

of wijk ik er naartoe,

een mens zou er de draai in verliezen,

of er een draai aan geven ; maar dat hoeft niet, het leven draait al genoeg,

Kijk en die coke ook, lees nu maar netjes wat ik er van denk in het topic ; welke drugs gebruik je nu, vorm je eigen oordeel,
maar dat gaat je vlugger naar de kloten helpen ook vooral financieel

die paddos's van jouw generatie waren al niet meer wat het was in de tijd van de alles kan smartshops,

jezus wat ik uit de smartshop haalde, in de jaren 90 daar zouden nederlandse twintigers van blozen.

Zich nu begevend in een strakker, minder ruimdenkend beleid als waar Nederland jaaaaaaren voorgekend stond,

zowel op zaken als euthanasie, als gedoogbeleid.

Maar hup nfranse doos springt van een brug in amsterdam, en nleopold uit brussel moord zen familie uit daags na consumeren van wat paddestoelen terwijl hij zo labiel was of een schommelpaard van de rommelmarkt voordien.

Maar hoeveel vermoorden er hun nauwste verwanten op de drank? Hoeveel incidenten zijn er rechtstreeks en onrechtstreeks verbonden met drankmisbruik, ik zou zelfs alcoholsloten op auto's verplichten.

Ik heb de ergste dingen op drank gezien makker, en ik zat in alle vieze diepe millieutjes die je kan verzinnen, en vele die je nog niet zou kunnen verzinnen omdat ze dieper zijn dan de goorste beerput.

Maar drank, ik ben ooit bijna eens verward voor mijn buurtterorriserende stiefvader zoals de man die ie kwam na de glazen drank die je de dark side doen bereiken
, wel die man ,waar ik inwonend bij was had nbeetje politieprovocatie uitgespeeld

en ik kwam wakker van het geroep(waren de flikken die men deur inbonkten )

en ik brulde met een zware stem koppen houden of ik klop ze tegen elkaar, ik moet de vroege shift morgen.(wist natuurlijk niet dat het smerissen waren , dacht dat men stiefpa dat kabaal maakte)

Bam deur wordt ingetrapt van men slaapkamer, paar zaklantaarns op men harses gericht en getrokken pistolen,
1 trekkergevoelige , broekschijter die dan het verkeerde deed en ik had het zieletje gelaten door een dronken idioot,

(dan las jij dit mss nu niet, en zat je coke te basen in een antwerps kraakpand binnen 4 jaar.)

die nkat en muis spelletje wou spelen met de politie en zen vrouw tegen haar staartebeen schoppen.
Om maar nkorte passage te vertellen uit men binnenkort 800 blz lang anti alcohol boek.

Nu de paddestoelen, weer, want ik week af, over het gedoogbeleid en verzopen francaises

wel ik kocht vroeger de gedroogde, en zelfs nperiode werder ze opgekrankt om nog meer stoffies aan te maken

zoals de inmidels te zware nederwiet, die in utrecht al die psychotische zwervers doet rondlopen.
Stelde men omlangs.
Kan, leuk verband,
ander verhaal weer

Dus je hebt de misselijkheid van paddestoelen ervaren, ik heb bij die 30 mg truffels geschreven wat ik beleefde op paddestoelen, ik heb daar dus ook last van.

Lsd is de meer comfortabelere versie, die idd meer een reis doorjezelf is maar ook door hetgeen waar je in vertoefd, je hebt een soort versterker van de innerlijke en uiterlijke beleefwereld,

en het voelt zoals die oude 3d brilletjes, in die achtbaanattracties, die je nepten met fake dino's.
Je weet steeds, godverdomme, als je zegt tegen je maat zie jij door ook die olifanten op het einde van de straat,

dat het nvervorming is in de bomen, zo zag ik ook met diamanten belegde bomen,
leeuwenkoppen in wolken , simultaan fractalachtige illusies die telkens weer nduidend geheel vormen,mannen op feesten met hun dwergversie naast hen lopen

steltenlopers en travestieten die enkel ik zag, zag op de dansvloer zelfs badende koppels, die me aanmaanden ermee aan te doen,slangen tussenn de benen krijoelen,ja de microdot days.

zoals leary zei doe nooit mee aan de illusie orgie van je eigen psychedelische visions want dan blijf je nidioot voor het leven, mss had ie daar nscherpe opmerking

fluo regenwormen die uit het plafond vallen, de tapijmotieven die lekker uit hun object zelf gaan vermengen met andere motieven , en nsoort elektriciteit die alles verbind, die er is, nvibe,
een energie , het beste vind ik nog de super hd visie die je krijgt, je ziet alles beter
lsd is zeker niet alleen hallucineren, in grote dosis nbeetje mss,

maar is iets wat je reduceerventiel, van de werkelijkheid, wijder openzet,

van de miljoenen bits van info die op ons netvlies aankomen, wordt er ngedeelte via de zintuigen gereduceert naar

het hoogst noodzakelijke om de dagelijkse was en plas, de levenswaggel te doen.

Maar er is meer, ik weet, zeker dat lsd meer realiteit toond
zowel van je persoonlijkheid als van de wereld,
het derde oog
de pijnappelklier,
ps aan men maatjes in amsterdam die nog bezig zijn met het ontkalken van hun pijnappelklier
PLUR MAKKER PLUR
PEACE UNITY LOVE AND RESPECT
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Veel hangt af van hoe je gebruikt wanneer het aankomt op tolerantie: als jij ieder weekend een kwartje slikt en niets bijneemt, je dosis nooit verhoogt, dan krijg je minder tolerantie dan wanneer je ene keer per maand verschillende keren op een avond, telkens als de effecten voorbij gaan, bijneemt, dan gaat je lichaam meer tolerantie ontwikkelen.

Verder is XTC niet lichamelijk verslavend en is de tolerantie vooral geestelijk, dus ook hangt heel wat af van hoe goed je hersenen omgaan met het heraanvullen van je serotonine-tekort.

Het enige waarom ik het niet ieder weekend zou doen, is voor je gezondheid. Van mijn veertien tot zeventien nam ik ieder weekend en vaak door de week een keer of soms twee op een nacht vijf tot soms acht pillen, en mijn eerste pil is nooit afgenomen in effect door de jaren heen... Maar ik raad je aan verstandiger te slikken dan ik toen deed. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."