Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo medepsychonauten, Ten eerste: WAAAAUUUUUWW!!!! Maak niet de vergissing 5-meo DMT te vergelijken met wat ik noem: "normale" DMT (n,n DMT dus). Ik heb het nu in totaal 5x gehad en ik snap helemaal waarom het "the God molecule" wordt genoemd Ik ben echt heel ver geweest op dit magische middel en inderdaad dit is totaal niet vergelijkbaar met de mooie discoplaatjes die je ziet bij normale DMT (n,n dus) bij dit middel word je inderdaad God! (voor je gevoel in ieder geval) Het is bijna onbeschrijvelijk hoeveel je meemaakt in 20-25 minuten tijd, ik had het gevoel alsof ik dood was en dat het hele universum zijn ware gezicht liet zien... Ik was helemaal niet bang ofzo, maar het is ongelovelijk indrukwekkend en zeker niet voor de standaard postzegellikker (Lsd) want naar mijn mening is er geen middel die dit kan overtreffen. Toen het uitgewerkt was voelde ik me geestelijk gigantisch gegroeid en supervrolijk! Maar pas op met dit spul hoor, als je nog nooit "normale" DMT hebt geprobeerd, doe dat dan eerst maar eens, ik kan me wel heel goed voorstellen dat iemand behoorlijk kan doordraaien van 5-meo. Conclusie bij mezelf: het is het heftigste middel dat ik ooit heb gebruikt en wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan Groeten van God, oh ik bedoel Jos lol."