Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Het is de tweede keer dat ik coke doe. Eerste keer was vorige week, had minder dan een half grammetje gedaan en alles was ok. Ben goed kunnen gaan slapen en het was leuk. Vanacht hebben we het weer gedaan. Nu had ik nog minder gedaan. Een grotere lijn en een kleintje. Das ondertussen al zeker 5u geleden. Toen ik daarstraks om halfvijf wou slapen heb ik vreselijke buikkrampen gekregen, diarree, enorme hartkloppingen, misselijkheid en het ergst van al: ik ben slapeloos! Mijn hart trilt bijna uit men borst, ik word er gek van. HELP wat is dit? Zoveel heb ik toch niet gedaan? En hoe kom ik er vanaf? graag tips, thanx"
"Nee ik durf niet naar een dokter. En wat zou die dokter dan doen? Zeggen dat ik niet mag snuiven en nu maar de gevolgen moet dragen? Ik doe het in ieder geval nooit meer, dat is zeker. Weet er iemand wanneer dit overgaat? En wanneer ik terug zou kunnen slapen?"
"ja hoor.... al die bijeffecten zijn stilaan aan het overgaan. voel mij al veel beter als ik dat daarstraks had geweten had ik misschien niet zo paniekerig geweest. wel rottig zeg..... zouden ze er rommel hebben tussengedraaid? hij was versneden..."