Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En heb je het nu al geprobeerd? Ik heb binnenkort waarschijnlijk ook een beetje DOI en ik zou graag een goede dosis weten. Alvast bedankt."
"Ik heb het daarnet voor de eerste keer geprobeerd en ik denk dat het geen half jaar in de kast gaat liggen Alvast bedankt voor de tips, ik was zelf ook al van plan het in de diepvries te bewaren."
"Ik heb daarstraks voor de eerste Mephedrone geprobeerd. Eerst een lijntje van 50mg gesnoven. De smaak is klote en het brandt best hard, maar het is niet onoverkomelijk. Na een kwartiertje voel ik de aanwezigheid van een stimulant. Een klein beetje, maar ik voel het. Ik vertrek naar een verjaardags- partijtje van een vriend. Daar snuif ik nog enkele malen een 'ongekende hoeveelheid'. Ik voel me relaxed en tegelijk ook een beetje strak. Ik kan gemakkelijk met de nuchtere mensen meepraten. Als ik daarentegen coke zou gebruiken zou ik waarschijnlijk dichtklappen en de hele avond in een hoek in m'n haar zitten draaien wachten tot de wc vrij is. Nu zijn we ongeveer 4,5uur later en ik voel me nog steeds best goed. Ik heb verschillende keren bijgenomen en alles tesamen zit ik aan een 300mg schat ik. Tot hier is het best leuk spul, voor thuis met vrienden wat zitten lullen ofzo. Methylone heb ik ook een keer geprobeerd, maar we hadden er toen niet zo veel van. Wat ik me ervan herinner is dat het voelde als een lege MDMAflash. Het voelde ok, maar vrij betekenisloos, een goed gevoel zonder de love. Maar zoals ik al zei, hadden mijn vrienden en ik elks slechts één dosis en dat was dan nieteens zo veel. Voor zover ik nu een conclusie kan trekken zou ik zeggen Mephedrone. Je hebt wel redelijk veel zin om bij te pakken, maar tis toch een leuke flash."
"Ik heb net een pakketje Mephedrone aangekregen met de post. Ik vraag me nu af hoe ik het zou bewaren, in de koelkast of in de diepvries... Heeft er iemand een voorstel, gestaafd door de nodige kennis ter zake? Alvast bedankt!"
"petekay zei: Merk je er lichamelijk nog wat negatieve effecten van, bijv maagkramp, misselijk etc. ? En zou je er 'bad' op kunnen gaan ondanks je je aan de juiste dosering houd (100 - tot 200 mg)? cheers. Klik om te vergroten... Ik neem zelf ongeveer 160mg en dan gaat er niks fout. Ik maak voor m'n vrienden meestal dezelfde dosering. Een vriend van me wou eens een grotere dosis proberen en toen heb ik hem 200mg geprepareerd. Achteraf heeft hij geloof ik nog 50mg bijgenomen. Hij stond uiteindelijk nogal strak en vond de grotere dosis verspilling. Slecht zal je zeker niet gaan met dit spul. Je flasht zachtjes, maar hebt wel een leuk voldaan gevoel. Zodanig dat de 'zachte flash' genoeg is. Zo voel ik het toch."