Ik zou het gewoon in de koelkast bewaren, niet te koud niet te warm.
hf
#2
Er is geen 'te koud' voor het bewaren van chemicalien. Hoe kouder je het bewaart, des te minder het vervalt of reageert met andere stoffen. Vriezer is meestal genoeg om al je drugs veilig te bewaren, maar een koelkast doet het ook niet slecht.
#3
maar als je het binnen nu en een halfjaartje allemaal opmaakt kan je het ook gewoon op kamer temperatuur (maar wel droog uiteraard) bewaren, lijkt me.
#4
Ik heb het daarnet voor de eerste keer geprobeerd en ik denk dat het geen
half jaar in de kast gaat liggen Alvast bedankt voor de tips, ik was
zelf ook al van plan het in de diepvries te bewaren.
#5
ik kan na 3 maanden bewaren op kamertemp nog geen afname van de kwaliteit waarnemen
#6
Ik heb net een pakketje Mephedrone aangekregen met de post. Ik vraag me nu af hoe ik het zou bewaren, in de koelkast of in de diepvries... Heeft er iemand een voorstel, gestaafd door de nodige kennis ter zake? Alvast bedankt!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.