Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"[ Dat is toch echt weinig en niet pluis.[/quote] een kilo voor 3200 is echt duur gast tering[/quote] Kerel voor 84 procent doe ik dit wel ![/quote] 84%, heerlijk, je valt hier zwaar door de mand. De max is 73% [/quote] hahahaha wat een geld zeg 3200 ik ben overal heen geweest het land door en werd me zelfs paar keer beloofd dat ze appeltjesspeed hadden hehehe wat ik trouwens al jaren niet meer ben tegen gekomen!! jmmr!!!! er is veel rotzooi op de markt nu en heel veel versneden zooi maar waar ik eigenlijk nog weinig klachten over heb gehad nou dat is wel pep wat bij krakers vandaan komt en dan praat ik over een prijs van 1400 tot 1800 kilo hoeveel % weet ik jmmr genoeg niet heb het niet laten testen want was er tervreden over greetz mzzl"