Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"anabolen zijn lichamelijk en geestelijk niet verslavend, wel kunnen krachtsporters obsessief gedrag vertonen en dus sneller naar een nieuwe kuur grijpen omdat ze telkens maar groter en groter willen worden, heb zelf ook gekuurd en deed dit altijd in combi met ghb, maar als daar ook speed en pillen bij komen kijken vraag ik me af of het wel zin heeft om te kuren omdat speed en xtc spieren afbreekt en het eten ook een stuk moeilijker word, ik denk dat hij aan het doorslaan is en hulp moet zoeken."
"ben zelf 3 jaar verslaafd geweest en dat is wel kut, maar dat is niet de schuld van de ghb, het blijft mooi spul als je er maar mee om kunt gaan"
"heb een half jaar 1 liter per 2 weken gebruikt, gelukkig is dat nu nog maar 1 of 2 dopjes per week of zelf niks meer."
"niet meer weten waar je werkt klinkt heftig, wat zegt de baas hiervan ? voor mensen die zolang en zoveel gebruiken is het verstandig om ghb te kopen dat gemaakt word van kalium hydroxide ipv natrium hydroxide, schijnt beter te zijn voor het lichaam."