Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als het adresje ervoor hebt is het wel makkelijk ja... Maar heb je dat niet heb je nog niks..."
"ik betaal voor GHB 160eurie per liter,is dat duur of niet? Ik vroeg me af wat jullie per liter GHB betalen..."
"Dat zou ik zo ook niet weten,hoe kan je dat testen dan? ik zou t egt nie weten. maaruh...dus jij maakt het zelf als ik het goed begrijp. dan had ik nog een vraagje,het schijnt dat je op het net doe-het-zelf pakketten kan bestellen.. Dan weet jij vast wel waar ik daarvoor moet zoeken....mzzl"
"ik heb het gevonden,kopieer deze url maar eens in je adresbalk.... http://www.legalsteroids.com/lycos/ghb.html"
"of klik m gewoon aan...."
"schranziewanzie zei: rond de 175 voor 0.5L rond de 300 voor 1L Klik om te vergroten... dan draaien ze jou een behoorlijke poot uit... of maak je een geintjuh??"
"Heb een tijdje geen speed gebruikt maar laatste tijd neem ik wel een wat op me werk om wat langer door te kunnen gaan maar echt hard gaan lukt me niet echt meer,hoeveel ik ook snuif/drink En slaap er ook gewoon van als ik na me werk na huis ga douchen en dan me bed in... En doe het hooguit 1x per week...."
"gootsteenontstopper van de gamma/trekpleister voldoet wel.. die heb ik altijd en gaat prima"