Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Natuurlijk doe je niks fout. Je hebt het duidelijk grondig uitgeprobeerd. IK MERK ER OOK NOOIT WAT VAN !!! Dus je bent niet de enige. Ik was tot nu toe zelf de enige ! Dus leuk om dit van jou te lezen. Maak er geen punt van ! Jammer dan. Zo te horen heb je al genoeg dingen om verslaafd aan te raken Groets, Gerome (37)"
"Kaarsen die te dichtbij staan ! Branden langzaam in je netvlies. Duurde een tijdje voordat ik dat door had overigens, kaarsje wel gezelly. Ook lastig : slechte muziek vooral zingende baarmoeders... Gerome"
"Hee daar lezers, Vele mensen vluchten voor de akelige dingen in leven, blowen lijkt te werken. Zo rook ik zelf al 22 jaar zo'n 1,3 gram skunk per dag. Terugkijkend heeft dit me weinig goed gedaan, als je beseft dat deze vwo-geteste jongen niet veel in de maatschappij heeft bereikt. Nee, dat ligt inderdaad niet alleen aan het blowen. Toch ken ik veel luitjes van mijn leeftijd en daaromheen (ben 37) die hun halve leven hebben verrookt, en erg verslaafd zijn. Zijn vaak gevoelige mensen die er te afhankelijk van worden, omdat ze zo graag willen vluchten. Bijna iedereen om me heen rookt en blowt. Wat nu ? De grote omschakeling ? Ben ik toch veel te stoned voor... Dus ben je jong en onderzoekend naar grenzen ? Soms zie je de grens ff niet, of pas (te) laat. Maak eens een boswandeling ofzo, zonder mobieltje of mp 3 natuurlijk ! Yeah right... Groets, Gerome."