Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gewoon snuiven klaar."
"ik zie/ruik gelijk wnnr het coke is of mdma"
"Nick de Neger zei: Pijp je crack Het lijkt me niet dat die crack daar iets van merkt hoor Klik om te vergroten... nou ik merkte er wel wat van heel me muil was verdoofd"
"Ik vroeg me af na welke hoeveelheid je verslaafd bent aan cocaïne. Weet iemand dat of ongeveer??"
"Bedankt allemaal ik ga het dus niet tevaak doen hou het liever op jointjes"
"Hey mensen ik wil een keer speed gebruiken.. Hoeveel raden jullie me aan om bij de eerste keer te nemen?"
"Drientje zei: Je bent volgens mij al een ervaren coke gebruiker dus ik zou gewoon met een flinke sleutelpunt beginnen... X Klik om te vergroten... ja ik snuif aardig veel sos maar pep sdurf ik niet"
"ik heb pep nog nooit gedaan maar ik hoor iedereeen zeggen dat je dan niet kan slapen enzo en niet kan eten.. ik kan met coke eten & slapen maar . maar niet als ik er helleeemaal strak van sta"
"Frisko zei: gerbeenn zei: ik heb pep nog nooit gedaan maar ik hoor iedereeen zeggen dat je dan niet kan slapen enzo en niet kan eten.. ik kan met coke eten & slapen maar . maar niet als ik er helleeemaal strak van sta Klik om te vergroten... dan heb je toch brakke coke als je het mij vraagt...van goeie coke ben je ook laaaaaang wakker en eten is ook al helemaal uitgesloten Klik om te vergroten... Ik doe me ogen altijd dicht en val dan na 15-20 mins in slaap heb nu net een pony in een keer leeg gegooit bij vriend en ga zo naar huis maar ik weet nog niet of ik speed ga nakke wil meer informatie"
"DSVM je hebt 100% gelijk Respect!"