Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nee ik space gewoon chill op lachgas, je moet gewoon in een ballon doen in en uitademen en dan kan er niks fout gaan"
"wat ik ook heel erg leuk vond om te doen was door het bos te rennen in het donker. pak de zaklamp van je telefoon en rennen maar! (doe dit wel altijd ergens waar je de weg weet en met vrienden)"