Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En nog het belangrijkste welke effecten te verwachten ?"
"MDMAutist zei: Je kunt met 25mg beginnen. Als je nog alcohol in je bloed hebt, dan is het sterk af te raden. Ga je het alleen of met meerdere mensen doen? Je kunt er bijv verward van raken en 3 tot 4 uur je spullen niet meer bij elkaar kunnen rapen. Zorg dat je niets op het gas zet tijdens het gebruik! En dat je niet de deur uit gaat. 25 mg is een lichte dosis. Mogelijk dat je nog geen positief effect merkt. Als je hoger gaat, ga dan lekker op bed liggen met muziek of iets dergelijks. En als je bad gaat, dan is mediteren, bidden of wat maar bij jou past een optie om er uit te komen. Ik heb het zelf alleen nasaal genomen. Omdat ik erg van snuiven hou 🤦 Om het goed fijn te krijgen, legde ik het op een spiegel en rolde er een glas of mok overheen. Wel oppassen dat er niets weg springt. Maar dan heb je nog wat om van de vloer te rapen als het op is 😆 Succes! Klik om te vergroten... Ik ga het alleen doen. En blijf thuis. Maar snuiven zie ik niet zitten gaat te hard aankomen denk ik. Wil een bepaalde dosis in mijn drinken doen voor een milde maar wel goed voelbaar effect. Maar wat is het effect juist? Wat is de bedoeling? Kan zijn dat ik het dan niet doe wil niet hallucineren en dergelijke gewoon 1 of andere Rush voelen .."
"MDMAutist zei: Heb je eerder disso's gebruikt? Klik om te vergroten... Nee"
"MDMAutist zei: Zou het dan niet doen. Het is geen middel om op zondag middag in je ééntje mee te gaan experimenteren, zonder dat je ervaring hebt met het uitzitten van negatieve trips. De effecten zijn heel anders dan bij bijvoorbeeld XTC, speed, cocaïne, 3MMC etc. Klik om te vergroten... Wat is het effect juist op een normale dosis?"
"Nathaniel zei: Ff zeurmodus aan hoor maar je weet dus letterlijk niets van de stof die je besteld hebt? Waarom bestelde je het dan? Goed dat je nu nog je research doet voor je gebruikt maar wellicht voor een volgende keer de basics wel even opzoeken voor je het in je mandje gooit. Zeurmodus uit. Veel plezier!☺️ Klik om te vergroten... Ik wist dat het ketamine achtig is. En 1 van de weinige stoffen nog legaal te verkrijgen dus ik dacht ik probeer het eens voor het ook verboden word"
"Zanza zei: Hmhm. Ja dit is wel een beetje het "gevaar" van keta en 2fdck. Ik vind een té lage dosis heel onprettig. Draaierig, aangeschoten-achtig. Een té hoge dosering wordt ook onprettig, omdat je dan wel echt gaat trippen en niet aan te raden voor een eerste keer. Zeker niet in je eentje. Maar dan nog is 25 mg snuiven een betere oplossing dan iets in je drinken oplossen imo. In het slechtste geval is je ervaring zoals @MDMAutist ook omschrijft. Klik om te vergroten... Ik zou het nu eens willen uitproberen. Ik ben van plan 50mg in mijn drinken te doen? Want neus is verstopt. Is 50 Mg? oraal verstandig voor het eens te proberen?"
"Zanza zei: 2-Fluorodeschloroketamine 2-Fl-2'-Oxo-PCM (also known as 2-Fluorodeschloroketamine, 2-FDCK, and inaccurately as 2-Fluroketamine, Fluoroketamine, and 2-FK and known as CAS number: 111982-50-4) is a lesser-known novel dissociative substance of the arylcyclohexylamine class.[1] It is chemically similar to ketamine and... psychonautwiki.org Verstandig? Nee, maar dat is het nooit. Word je er helemaal leip van? Ik denk het niet. Nadeel van orale toediening is dus de langere werking, langere come up, langere alles. En m.i. minder controleerbaar wb het sturen van je dosis. Het zou niet in mij opkomen om dit oraal in te nemen, maar goed wie ben ik. 50 mg staat als common dose op psychonautwiki iig. Lijkt me weinig spannends of over the top. Klik om te vergroten... Het is uiteindelijk 0.090mg geworden wegens defecte weegschaal ik heb na aan 30 tal minuten effecten mogen ontdekken. Begin beetje beangstigend maar is toch zonder verdere negatieve bijwerkingen verlopen ben eigenlijk gewoon half in slaap gevallen en ja niet goed kunnen bewegen heb ik ook ondervonden. Hallucineren heb ik niet echt gedaan nu 2 uur later voel ik het nog licht maar de piek is weg"
"Roze Olifant zei: Bedoel je 90 mg? Want het lijkt me sterk dat je 0.09 mg zou merken. 😉 Hoe heb je het nu overall ervaren? Meer positief of meer negatief? Klik om te vergroten... 90 Mg ja"
"Roze Olifant zei: Bedoel je 90 mg? Want het lijkt me sterk dat je 0.09 mg zou merken. 😉 Hoe heb je het nu overall ervaren? Meer positief of meer negatief? Klik om te vergroten... Was niet echt mijn ding. Was beangstigend maar heb mij gewoon laten ondergaan. Misschien maar best dat ik in slaap ben gevallen want dat gevoel is meer beangstigend als het begint te werken. Moest ik dat gevoel bewust beleven prijs dat ik volledig in paniek ging schieten. Is echt wel iets krachtig. Niet te vergelijken met coke en dergelijke."
"Eerste keer 2F-DCK.... Waar rekening mee houden? Welke dosis voor niet zwaar te trippen want dat heb ik nog nooit gedaan in mijn leven. Op welke manier best te gebruiken voor een milde ervaring? Wat zijn de potentiële negatieve bijwerkingen? Graag reactie mvg"