Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstolerantie afgebouwd?

tolerantie afgebouwd?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
gelderlander96Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik heb nu ongeveer sinds kerst geen keta meer gebruikt omdat ik toen aardig wat nodig had om wat te voelen en ook niet echt meer in m'n "eigen wereld" kwam maar eerder gewoon enkel verdoofd raakte met een klein roesje als ik veel nam.

Nu zit ik te denken om wat te halen mijn tolerantie zou na 7 weken niks toch aardig weg moeten zijn? Of denken jullie dat ik beter nog een paar weken kan wachten zodat ik het volledig effect weer terug heb?

Groet
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, tolerantie bij Ketamine kan maanden tot wel een jaar/jaren duren.
g
gelderlander96Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Nee, tolerantie bij Ketamine kan maanden tot wel een jaar/jaren duren.
Klik om te vergroten...

Zolang? En als je 1x gebruikt om te kijken waar je staat is ben je dan weer terug bij af?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
gelderlander96 zei:
Zolang? En als je 1x gebruikt om te kijken waar je staat is ben je dan weer terug bij af?
Klik om te vergroten...
Ja, het gaat iets omlaag misschien maar na een aantal keer gebruiken ben je weer terug bij af helaas.
g
gelderlander96Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Ja, het gaat iets omlaag misschien maar na een aantal keer gebruiken ben je weer terug bij af helaas.
Klik om te vergroten...

Ik gebruikte in december tot de kerst ongeveer 3-4 gram aardig zuivere keta per week. Denk je dat ik nu op een paar honderd mg goed kan gaan? Of is dat lastig te zeggen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
gelderlander96 zei:
Ik gebruikte in december tot de kerst ongeveer 3-4 gram aardig zuivere keta per week. Denk je dat ik nu op een paar honderd mg goed kan gaan? Of is dat lastig te zeggen
Klik om te vergroten...
Heel lastig beoordelen. Ik heb ook grammen weggewerkt per dag en na een pauze weer begonnen en soms kon ik een paar honderd gram wel voelen en soms was het weggegooid geld en voelde ik er letterlijk niets van...
g
gelderlander96Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Heel lastig beoordelen. Ik heb ook grammen weggewerkt per dag en na een pauze weer begonnen en soms kon ik een paar honderd gram wel voelen en soms was het weggegooid geld en voelde ik er letterlijk niets van...
Klik om te vergroten...

Ja ik dan wel per week niet per dag (niet te betalen) haha. Maar ja oke ik moet het gewoon gaan zien denk ik dan maar na 7 weken vind ik het wel weer lang genoeg gewacht, tnx voor de snelle reacties.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
gelderlander96 zei:
Ja ik dan wel per week niet per dag (niet te betalen) haha. Maar ja oke ik moet het gewoon gaan zien denk ik dan maar na 7 weken vind ik het wel weer lang genoeg gewacht, tnx voor de snelle reacties.
Klik om te vergroten...
Graag gedaan. Hoop dat ‘ie goed valt voor je!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."