Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben al de hele ochtend deze forums aan het lezen. ben nu zelf namelijk op het moment aan het afbouwen en benieuwd naar andere hun ervaringen en tips. Ik gebruik nu al sinds 2 jaar g alleen niet non stop soms met tussenpozes van 3 a 4 dagen. In het begin ging dat goed maar de laatste paar maanden ging dit steeds minder ik kwam in een vicieuce cirkel terecht van 4 dagen gebruiken en dan 3 moeilijke dagen tegemoet tot het weer vrijdag was en het liedje weer van voor af aan begon. Ik heb al erg snel last van afkick verschijnselen zweet handen en voeten trillen hartkloppingen paranoya en down. vaak was dit naar de derde dag weer over maja dan begon ik weer. nu heb ik de afgelopen 5 dagen mij helemaal te buiten gegaan in 3 dagen samen met een goede vriend allebei een halve liter weggezopen....ik ben hier erg van geschrokken! ook de 4 en 5e dag hard doorgegaan en dat terwijl ik er niet eens meer het lekkere gevoel van krijg nu is het woensdag en neem nu ong op de andehalf a 2 uur een half buisje dit houdt me rustig en ben van plan op deze manier af te bouwen. het nadeel is alleen dat ik morgen een sollicitatie heb en dag erna ook. ik zie hier als een berg tegenop aangezien ik onwijse natte handen heb en me niet echt tof voel. Gelukkig heb ik wel een paar diazepam pilletjes inhuis alleen word ik daar zo suf van en dat kan ik morgen niet gebruiken. heeft iemand meschien tips wat ik nog meer kan doen hiertegen? oo tegen die natte handen? ik ga sowiezo vandaag 5htp kopen om me eenigzins wat vrolijker te gaan voelen. ik ben in ieder geval blij dit forum te zijn tegengekomen, ik wou eerst per direct stoppen maar dat word een hel het iedee van rustig afbouwen werkt goed."