Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iedereen reageert ten eerste op zijn eigen manier op alle verschillende drugs. Ten tweede is het niet zoals veel mensen denken; "blowen is de minst zware drugs", het is volgens de wet misschien zo, maar de wetten hier kloppen wat drugs betreft toch al van geen kant. Iedere drugs heeft zijn eigen uitwerking en die is dus op iedereen verschillend, waardoor de een de drug in kwestie misschien minder zwaar of juist weer wel zwaar voelt. Dikke Kus"