Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"water druppelen, bedoel je gewoon water drinken dan ? en als ik er alcohol op drink word ik dan gewoon nog schever of is dat een slecht idee ? en bedankt al voor het advies ! wel stom dat ik al 4 pille geplet heb.."
"ik had effe een vraag ik heb 6 tablettjes rilatine gevonden og in verpakking en heb gehoort dat je er een speed effect van krijgt als je ze plet en opsnuift. ik wil dit proberen maar vraag me af of het wel gaat met deze tablettjes het is ook maar 10 mg dus in totaal heb ik nu nog 50mg ( heb er al eentje gepakt voor tijdens een test ) ging heel goed maar ik weet niet of die rilatine er nu echt mee te maken had... maar dus nu vroeg ik mij af is het nuttig om die 50 mg rilatine op te snuive of gaat er niets gebeuren?"
"ja ik heb ze gevonden maar gewoon nog altijd in zo'n verpakking je weet wel waar je ze zo uit moet drukken dus er kan niets aan geweest zijn, maar ik snap wel wat je bedoelt en ja als ik nu iemand zou kennen die rilatin verkoopt dan zou ik het mss wel gewoon kopen maar heb niet echt veel zin om er geld aan uit te geven, ik ga morgen feesten en ik dacht als het nu echt een speed effect heeft is het wel nice maar ik denk wel dat 50mg te weinig is..."
"oke dankje maar ik heb rilatine he is dat hetzelfde als ritalin?"
"ja dat staat op de verpakking maar ik zal het eens opzoeken en oh dat is wel kut hopelijk werkt het 4u maar echt goed dat je dat zegt dan neem ik het pas om 12u of 2u s'nachts. zou ik het in een keer allemaal opsnuiven of met pauzes? of werkt het dan niet meer goed? maar damn als het harder binne komt als xtc dan is dat wel gek ! heb 2 weke gelede nog xtc gedaan en man ik zat eff helemaal in mezelf maar ik had er 2 verschillende op elkaar gepakt en de ene begon te bruisen dus dat was sowieso geen xtc... was op zich wel gevaarlijk maar ben nog heel"
"ohja nu snap ik het thanks! ja van die xtc had ik dus totaal geen afkick super vreemd.. maar na mdma gewoon een halve gram had ik opgenipt en man de volgende dag was echt niet normaal.. wene da ik heb zitte doen en pijn overal en je hoofd is echt fucked up dan. maar ik denk dat ik het in 2 keer ga nemen dan. enja ik zal zeker druppelen wel vervelend dat het in dat openbaart toilet is daar, ze hebben zelfs al de wc deksels eraf gehaald zodat je er geen lijn op kan leggen. echt balen, maar ik vind wel een andere plek en bedankt !"
"ja ik heb gewoon om 12u een pil gepakt en bijna al de poeder opgesnoven en het druppelen hielp wel, maar heb er niet veel van gemerkt en niet veel later heb ik een bol gefixt. dusja daar ben ik da wel scheef van gegaan maar toen die uitgewerkt was, was het echt erger dan de laatste keer dat ik er een had gepakt ik kreeg het ineens heel koud en had buikpijn en koppijn mijn hoofd was gloeiend en ik moest heel de tijd hijgen, ja zo gewoon heel hard in en uit ademen echt kut... maar toen ik buiten kwam was het al ietsje beter, maar mijn hoofd is zelfs nu nog steeds superheet echt ongezond, maar ik drink wel genoeg maar die rilatine doe ik dus nooit meer haalt toch geen zak uit. ofja toch niet met 50 mg. en ja sorry nu begrijp ik wel wat je met coming down bedoelt, je legt het goed uit hoor. maar dus geen rilatine meer voor mij..."
"ja ik bedoelde xtc en ja inderdaad ik ben al van de kaart van 1 gewoon maarja dat was wel een uitzondelering want een helft was zowiezo geen xtc.. eerder rattevergif dus logisch dat ik helemaal maf werd maar ik informeer altijd goed want ik wil wel vanalles proberen maar eerst wil ik ze alles over weten anders begin ik er niet aan. in mijn schuiven heb ik ook 20 folders over vanalle verschillende drugs liggen. want ik wil echt niet dat er iets naars gebeurt ofzo zoals lsd wil ik wel eens proberen maar ik vind het nog iets te eng omdat velen zeggen dat het 10x zo extreem is als truffels en ik vond truffels wel leuk en helemaal niet eng ofzo maar toch als het zoveel extremer is wil ik wel nog even wachten. en ketamine dat doen ook veel van mijn vrienden maar dat vind ik net iets te ver gaan... ook al is het verleidelijk als ze erover praten. en je legt het zeker goed uit hoor !"